Onko niin, että kun muuttaa yhteen/ja menee naimisiin, niin ei saa olla enää mitään yksityisyyttä ja kaikki pitää jakaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luoja taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en tarkoittanut, että kaikki ois pakko olla yhteistä. Mua vaan ihmetyttää, että sellaiset, jotka on niin tärkeitä omasta yksityisyydestä, haluaa alkaa mihinkään parisuhteeseen, saatikka naimisiin. Onhan siknä kumminkin se idea, että tehdään yhdessä asioita.
Jos haluaa, ettei toista tarvii ottaa huomioon missään, eikä tarvitse tehdä mitään kompromisseja, vaan voi jatkaa edelleen elämäänsä ikäänkuin sinkkuna, niin ehkä silloin kannattaa olla vaan sinkku ja elää yksin.

En ymmärrä mitä kauheaa siinäkin olisi, jos mies vastaa mun puhelimeen, jos olen itse vaikka pesulla. Eipä siellä soita kukaan salainen henkilö, jonka soitosta mies ei saisi olla tietoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23674598:
Mä en tarkoittanut, että kaikki ois pakko olla yhteistä. Mua vaan ihmetyttää, että sellaiset, jotka on niin tärkeitä omasta yksityisyydestä, haluaa alkaa mihinkään parisuhteeseen, saatikka naimisiin. Onhan siknä kumminkin se idea, että tehdään yhdessä asioita.
Jos haluaa, ettei toista tarvii ottaa huomioon missään, eikä tarvitse tehdä mitään kompromisseja, vaan voi jatkaa edelleen elämäänsä ikäänkuin sinkkuna, niin ehkä silloin kannattaa olla vaan sinkku ja elää yksin.

En ymmärrä mitä kauheaa siinäkin olisi, jos mies vastaa mun puhelimeen, jos olen itse vaikka pesulla. Eipä siellä soita kukaan salainen henkilö, jonka soitosta mies ei saisi olla tietoinen.

Siis on totta,et miksi ryhtyy ees suhteeseen ylipäätään jos haluaa vain ajatella itseään ja toimia oman tahtonsa mukaan.
On asioita jotka jaetaan ja joista puhutaan...Ja sitten on jokaisella asioita joita ehkä käy läpi mielessään ja avautuu niistä jos siltä tuntuu.

Ja mun mielestä puhelin on jokaisen henkilökohtainen kapistus sillä tavoin,ettei tekstareita mennä lukemaan ja puhelutietoja tutkimaan...
Ei muakaan haittais jos mun puoliso mun puhelimeen vastaisi,kun tiedän,ettei mitään salaista kuitenkaan olisi.
Eikä kyl haittais jos viestejäkään lukisi...
Mun mielestä on iso epäluottamus lause jos pitää toisen puhelinta penkoa...

Yhteistyössä