Onko niin että? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihme kun täällä naiset eivät kestää mitään sanomista ;). Mutta toisia eli vaikka minua saa haukkua jopa paskaksi, sairaksi äidiksi, hyväksinkäyttäjäksi ja niin edelleen. Peilin katsomisen paikka olisi hyvää sekä miksi harmaana sen aina pitäisi tehdä?

En minä sinua hauku. Mä vaan en käsitä miten vauva mahtuu tuohon yhtälöön, jossa töihin paneudutaan 101%?????
Eikö se vauva-aika olisi järkevää pyhittää sille pienelle, jonka tuuppat tähän maailmaan.
Rauhallista ja tasapainoista elämää.
Entä sitten, jos vauvalla olisikin jotain vialla, kaikki ei menisikään kuin olet suunnitellut? Kumpi silloin menisi edelle; vauva vai duuni?

[QUOTE="nelli";30176266]En minä sinua hauku. Mä vaan en käsitä miten vauva mahtuu tuohon yhtälöön, jossa töihin paneudutaan 101%?????
Eikö se vauva-aika olisi järkevää pyhittää sille pienelle, jonka tuuppat tähän maailmaan.
Rauhallista ja tasapainoista elämää.
Entä sitten, jos vauvalla olisikin jotain vialla, kaikki ei menisikään kuin olet suunnitellut? Kumpi silloin menisi edelle; vauva vai duuni?[/QUOTE]

Eikö sitten pitäisi punnittaa asioita uudestaan? :O Mistä oikeasti noin tyhmiä kysymyksiä tulevat teiltä? Ei minkälaista järkeä.

Jos nainen korostaa, että vaikka onkin nainen niin esim. korjaa autoja ja käyttelee moottorisahaa, niin eikö hän silloin ihan itsekin samalla tuo esiin sitä, että nuo on miesten hommia oikeastaan. Ja miten se silloin on tasa-arvoa? Vai onko tasa-arvo sitä että miehet tekee "naisten hommia" ja naiset "miesten hommia"..?

Olen miettinyt nyt, kun ikää on jo kertynyt, että onneksi aikanaan funtsin vähän, kenen kanssa alan kimppaan ja perhettä perustamaan. Tuskin olisin näin onnellinen ja vakaassa tilanteessa, jos olisin perheen perustanut jonkun persaukisen tyhjäntoimittajan kanssa.

Meidän parisuhteessa sukupuoli on selkeästi esillä vain seksissä, siinäkin ihan biologisena faktana ei minään roolittajana. Kyllä molemmilla osapuolille kuuluu toisen huomioiminen esim. lahjoilla.

Jos nainen korostaa, että vaikka onkin nainen niin esim. korjaa autoja ja käyttelee moottorisahaa, niin eikö hän silloin ihan itsekin samalla tuo esiin sitä, että nuo on miesten hommia oikeastaan. Ja miten se silloin on tasa-arvoa? Vai onko tasa-arvo sitä että miehet tekee "naisten hommia" ja naiset "miesten hommia"..?

Olen miettinyt nyt, kun ikää on jo kertynyt, että onneksi aikanaan funtsin vähän, kenen kanssa alan kimppaan ja perhettä perustamaan. Tuskin olisin näin onnellinen ja vakaassa tilanteessa, jos olisin perheen perustanut jonkun persaukisen tyhjäntoimittajan kanssa.

Totta puhut, ei se ensi rakkaus tai se tunne ole ikuista, siksi kannattaa aina miettiä kenen kanssa perhettä tulee. Yli 50% aviolitoista päättyvät eroon juuri ongelmien takia jotka ovat myös taloudellisia sekä miesten tai naisten käyttäytymisestä.

Suomalaiset miehet on ainakin tajunneet, että Suominainen on paras, kun lähes kaikilla sellainen on. Itäblokilta voisi jokainen halutessaan käydä eukon, vaan harvat viitti....

Tosi harvoin kommentoin mitään, mutta palstaa vuosia lukeneena... Milannan elämää määrittelee raha. Rakastan itsekin yllätyksiä ja lahjoja ja ne kuuluu meidän parisuhteeseen, mutta arvostan lahjaa lahjana enkä sen mukaan mitä se on maksanut. Muistan tosi monta aloitusta palstalla siitä, että Milanna hehkuttaa kuinka kalliita lahjoja on saanut ja muutenkin kaikista hänen kirjoituksista tulee esiin, mikä on se asia millä arvostetaan asioita ja ihmisiä. Ehkä se on sitten se kulttuuri? Vai onko se vaan niin, että ne jotka oikeasti on varakkaita ja itse omat rahansa ansainnut, ei tee niistä numeroa?

Suomalaiset miehet on ainakin tajunneet, että Suominainen on paras, kun lähes kaikilla sellainen on. Itäblokilta voisi jokainen halutessaan käydä eukon, vaan harvat viitti....

Suomalaisia miehiä on mitä, kolmisen miljoonaa? Maailmassa miehiä on ties kuinka moninkertaisesti. Kun maailman miehiltä on kyselty, minkämaalaiset naiset on kauneimpia, venäläiset ovat kärkipäässä. Suomalaiset eivät top-listalle ole päässeet. Että kyllä maailman mittakaavassa niissä venäläisnaisissa jotain miehiin vetoavaa on ;)

Mutta niin, onko se nyt yllättävää, että valtaosalla suomalaismiehiä on suomalainen vaimo? Niin varmaan valtaosalla norjalaismiehiä on norjalaisvaimo, kongolaismiehillä kongolaisvaimo, jne. Mitä se sitten kertoo?

Tarkoitus oli lähinnä korostaa sitä, ettei kaikki _halua_ samoja asioita.

Yhteistyössä