Onko nimittelyä pakko sietää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja krissukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

krissukka

Vieras
Olin vähällä kärähtää salasuhteestani uutena vuotena. Olemme sopineet, salarakkaani kanssa ettemme viestittele, kun tiedämme toisen olevan oman puolisonsa seurassa. Kuitenkin rakkaani unohti sopimuksen uuden vuoden juhlissaan ja lähetti minulle intiimin tekstarin, jossa hän kutsui minua "omaksi pikku hutsukseen" (Kaytämme lemmenleikeissämme joskus pikkutuhmia ilmauksia)

Olin jo nukahtanut, kun tekstari tuli. Mieheni oli kuullut puhelimen piippauksen ja katsonut, keneltä tekstari tuli. Onneksi salarakkaani on kännykässäni nimellä "Lissu", mutta aamulla mies kyseli, miksi Lissu nimittää minua "omaksi pikku hutsukseen"? Selitin, että se on vain meidän tyttöporukan inside-huumoria.

Selitys meni kai läpi, mutta nyt mieskin nimittelee minua pikkuhutsuksi ja pikkuhoratsuksi, muka leikillään. Onko minun pakko kuunnella sellaista korvat kuumottaen? Jopa uuden vuoden päivänä, ollessamme lounaalla ravintolassa tuttavapariskunnan kanssa mies kutsui minua pikkuhutsuksi vieraiden kuullen! Vieraat kohottelivat kulmiaan ja minua hävetti. Miten saisin miehen tukkimaan suunsa?

Jos tää nyt ylipäätänsä oli sarjaa "ja tämä tarina on tosi", niin mies tietää asian oikean laidan ja vittuilee sinulle. Jos vaikkapa miehesi puhelimessa olisi viesti Erkiltä, joka odottaa märkää mirriä leikkimään kanssaan, niin kaipa sinullekin menisi läpi poikien hassut puheet inside juttuina?

Alkuperäinen kirjoittaja sirutar:
huorittelua ei tartte kenenkään naisen sietää,jos ei todella ole myynyt itseään rahasta!

Nainen tai mies joka pettää puolisoaan, vaikka ei siitä rahaa otaka, on huora. Näin se on ja sitä on turha kenenkään muuksi yrittää muuttaa. Huorat hokevat sitä, että "Ei ole huora kun ei ota maksua". Silloin kun nussitaan monen äijän ja akan kanssa yhtä aikaa ja petetään omaa puolisoa, niin se pettäjä on AINA huora!!!

Alkuperäinen kirjoittaja krissukka:
Olin vähällä kärähtää salasuhteestani uutena vuotena. Olemme sopineet, salarakkaani kanssa ettemme viestittele, kun tiedämme toisen olevan oman puolisonsa seurassa. Kuitenkin rakkaani unohti sopimuksen uuden vuoden juhlissaan ja lähetti minulle intiimin tekstarin, jossa hän kutsui minua "omaksi pikku hutsukseen" (Kaytämme lemmenleikeissämme joskus pikkutuhmia ilmauksia)

Olin jo nukahtanut, kun tekstari tuli. Mieheni oli kuullut puhelimen piippauksen ja katsonut, keneltä tekstari tuli. Onneksi salarakkaani on kännykässäni nimellä "Lissu", mutta aamulla mies kyseli, miksi Lissu nimittää minua "omaksi pikku hutsukseen"? Selitin, että se on vain meidän tyttöporukan inside-huumoria.

Selitys meni kai läpi, mutta nyt mieskin nimittelee minua pikkuhutsuksi ja pikkuhoratsuksi, muka leikillään. Onko minun pakko kuunnella sellaista korvat kuumottaen? Jopa uuden vuoden päivänä, ollessamme lounaalla ravintolassa tuttavapariskunnan kanssa mies kutsui minua pikkuhutsuksi vieraiden kuullen! Vieraat kohottelivat kulmiaan ja minua hävetti. Miten saisin miehen tukkimaan suunsa?

Taisipa miehesi arvata asian oikean laidan, ja v-tuili oikein kunnolla.

Höpön löpön, ei kai miehesi nyt ole täysi tampio! Kaipa tuossa vaiheessa on ottanut selville, keneltä viesti tuli. Etenkin jos ei ketään Lissua tiedä kaverinasi olevan.
Täytyy kuitenkin olla suht hyvä kaveri, että lähettelisi tuollaisia viestejä.

Mutta mitäs tuota häpeilemään, sinähän olet hutsu.

Eiköhän mies ole tarkistanut samalla kännykästä, millainen puhelinnumero "Lissulla" on ja tarkistanut samantien esim. Fonecta Finderilla, kuka on kännykän omistaja. Näinollen mies siis jo sai tietää samantien, kuka tekstarin lähettäjä on. Ehkäpä mies vain odottaa, että pääsee iskemään takaisin tai seuraa, että pääsee käräyttämään naisen kunnolla.

Yhteistyössä