Onko Nokia Missiolaisia? Oliko Koivistosta paljastunut asia teille yllätys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Julle"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Julle"

Vieras
Sivusta seuranneena tyyppi on mielestäni aina ollut jotenkin epäilyttävä. Minulle ei ollut ollenkaan yllätys että näin kävi. Toivottavasti Nokia Missio lähtee nyt kasvamaan terveempään suuntaan.

[QUOTE="viivi";24525098]Onko käyttänyt hyväksi seurakuntalaisia?[/QUOTE]
Tuskin, se olisi rikosilmoituksen paikka. Varmaan painanut jotakuta vapaaehtoista. Sekään ei Jumalalle sovi.

Mitä väliä kenenkään mielipiteillä tai "tiedoilla", ellei asianosaiset itse tule kertomaan mitä on tapahtunut, enkä oikein näe syytä miksi he olisivat tänne tilivelvollisia. Eiköhän Koivisto asiaa jotenkin jossain vaiheessa kommentoi. Lehdissä olevat tiedot on, että Koivisto on erotettu ja vaimo on eroamassa. Ei ole käsittääkseni mitenkään tavatonta nykypäivänä pettämiset ja eroamiset myöskään vapaissa suunnissa, syntisiä kun ollaan jokaikinen ja niin helposti vietävissä. Surullista.

Mitä väliä kenenkään mielipiteillä tai "tiedoilla", ellei asianosaiset itse tule kertomaan mitä on tapahtunut, enkä oikein näe syytä miksi he olisivat tänne tilivelvollisia. Eiköhän Koivisto asiaa jotenkin jossain vaiheessa kommentoi. Lehdissä olevat tiedot on, että Koivisto on erotettu ja vaimo on eroamassa. Ei ole käsittääkseni mitenkään tavatonta nykypäivänä pettämiset ja eroamiset myöskään vapaissa suunnissa, syntisiä kun ollaan jokaikinen ja niin helposti vietävissä. Surullista.

No eihän niillä mitään merkitystä itse asiaan olekaan. Mutta kai sitä saa mielipidettä kysyä, eikö se tällä palstalla ole vähän tapana??

[QUOTE="julle";24525242]No eihän niillä mitään merkitystä itse asiaan olekaan. Mutta kai sitä saa mielipidettä kysyä, eikö se tällä palstalla ole vähän tapana??[/QUOTE]
Eipä Grace tai Pölypappi nyt ole suuna päänä tässä ketjussa.

[QUOTE="julle";24525242]No eihän niillä mitään merkitystä itse asiaan olekaan. Mutta kai sitä saa mielipidettä kysyä, eikö se tällä palstalla ole vähän tapana??[/QUOTE]
Mitä mielipidettä tuosta asiasta kellään voisi olla? Hihhulikirkon pastori lankeaa ja erotetaan. Ei kuulosta dramaattiselta muuta kuin uskovaisten mielestä, mutta nehän nyt moralisoivat jo televisionkatseluakin. Muuten on ihan Koiviston ja vaimonsa välinen asia.

[QUOTE="vieras";24525277]Mitä mielipidettä tuosta asiasta kellään voisi olla? Hihhulikirkon pastori lankeaa ja erotetaan. Ei kuulosta dramaattiselta muuta kuin uskovaisten mielestä, mutta nehän nyt moralisoivat jo televisionkatseluakin. Muuten on ihan Koiviston ja vaimonsa välinen asia.[/QUOTE]

Siks mä kysyinkin asiaa niiltä uskovaisilta;)

Yhteistyössä