onko noloa aamulla mennä päiväkodille ja puhua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menisinkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lähinnä mietin, että kiinnostaako niitä miten kotona menee jos päiväkodilla ei ongelmia.

olen tällänen anteeksi että oon olemassa tyyppi niin mietin tälläisiäkin...

Ei ole noloa. Osaavat auttaa ja neuvoa, jos tunnet sellaiseen tarvetta. Aika monet lapset on päiväkodissa kun herran enkelit ja kotona sit jotain ihan muuta... Se on se vieraskoreus. Oma 8v. likka oli eskarissa kuin ihmisen mieli ja kotona aivan toista maata sille päälle sattuessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;25262491:
lähinnä mietin, että kiinnostaako niitä miten kotona menee jos päiväkodilla ei ongelmia.

olen tällänen anteeksi että oon olemassa tyyppi niin mietin tälläisiäkin...

Miksei kiinnostaisi? Itse ajattelen niin, että jos lapsella on ongelmia kotona, ts, vaikka kotona käyttäytyy " huonosti" ja vanhemmat väsyvät, on tärkeää, että siitä puhutaan. Useinhan voi ollakin juuri niin, että lapsi käyttäytyy päiväkodissa / koulussa mallikelpoisesti, mutta purkaa sitten kotona kaiken. Kaiken kiukun, pettymyksen ja sen väsymyksen, joka seuraa siitä, että tsemppaa päiväkodissa / koulussa. Ja vaikka päiväkotihenkilökuntaa niin usein täällä parjataan, voi heiltä saada joskus kullanarvoisia neuvoja tai tukea. Ja usein se, että saa puhua, jo helpottaa.

Arvostavat sitä, että rohkenet ottaa asian heidän kanssaan puheeksi ja että myönnät, että on vaikeaa. Sinun puolesta toivoisin vain, että olisi sellainen tilanne, että pystyisitte hetken rauhassa jutella. Voisitko sanoa etukäteen, että haluaisit vaihtaa pari sanaa ihan rauhassa?

Asioilla on tapa järjestyä, voimia arkeen!

Yhteistyössä