Onko noloa mennä taksilla kauppaan lasten kanssa? Onko taksiasemalla istuimia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erika

Vieras
Me käytiin jo aamupäivällä kaupassa, kun mittari näytti -24 astetta.
Lapset oli aivan kylmissään, vaikka vaatetta oli jumalattomasti.
Meiltä on matkaa joku 2km.

Nyt huomasin, että vaipat on loppu ja mittari näyttää -31 ja ei todellakaan huvita lähtee palelluttaan kaikkia tuonne :(

tuossa tapauksessa menisin taksilla - kallista "lystiä", mutta vaipat on kyllä tärkeitä vauvan kanssa :) Enkä lähtis viemään noin kylmään kovin pieniä. Onko sulla ketään naapuria/tuttua, jota voisit pyytää hakemaan vaippoja sun puolesta? Varmaankin saisit apua, luulisin ainakin...

Jos asut pienemmällä paikalla ja sulla on käteistä saattaa se taksi jopa hakea ne vaipat ja tuoda, maksat sitten kyydin ja vaipat kusille. No, en tiedä onko nykyään näin hyvää palvelua, mutta...

Mulla ei ole yhtään tuttua täällä. :/ Tämä on kyllä tosi pieni paikkakunta. Ois kyllä vähän hienoa jos se kuski hakis ne vaipat :) Ois helpompaa kun raahata kolmea lasta mukana.

Uskallanko kysyä, että pärjäisköhän noi 8 ja 6 vuotiaat keskenään sen aikaa et hakisin tuon vauvan kanssa niit vaippoja taksilla? :/

Oisko teillä naapurustossa ketään pikkulapsiperhettä josta voisit käydä ostamassa pari vaippaa? Tai tutustu kestovaippailuun taittelemalla pieni käsipyyhe lapsen pikkareiden sisään :)

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
mitä noloa siinä ois? ei ne taxit sitä varten vaan oo et yöllä pääsee kapakasta kotiin =)

Niin no ei tietenkään :) Välillä tuntuu siltä. :D Tulee olo et kuski kattoo et toi on humalassa kun ei itse aja, kun ei ihmiset tajuu, ettei kaikilla ole korttia :)

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Oisko teillä naapurustossa ketään pikkulapsiperhettä josta voisit käydä ostamassa pari vaippaa? Tai tutustu kestovaippailuun taittelemalla pieni käsipyyhe lapsen pikkareiden sisään :)

Ei asu kun vanhuksia... Oisko niillä pantseja mistä taitella :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla ei ole yhtään tuttua täällä. :/ Tämä on kyllä tosi pieni paikkakunta. Ois kyllä vähän hienoa jos se kuski hakis ne vaipat :) Ois helpompaa kun raahata kolmea lasta mukana.

Uskallanko kysyä, että pärjäisköhän noi 8 ja 6 vuotiaat keskenään sen aikaa et hakisin tuon vauvan kanssa niit vaippoja taksilla? :/

Kysy ensin vaan kuskilta, että jos se suostuisi ne hakemaan. Ajattele, jos sillä taksimatkalla sulle kävisikin jotain, etkä pääsisi niin pian kotiin kuin alunperin suunnittelit (kolari, auto hajoaa tms...). En jättäisi noin pieniä lapsia keskenään missään tapauksessa.

Jotkut kaupat tuovat tavarat tilauksesta kotiin pientä korvausta vastaan. Se olisi yksi mahdollisuus.

Toki voit mennä taksilla. Ja kun on pieni paikkakunta, niin luulen, että voisit kysyä kuskista, jos hän kävisi hakemassa vaipat. Ainakin täällä meillä on paljon mukavia taksikuskeja - ovat tulleet tutuksi, kun pojalla on liikuntavamma.

Hyvin voit mennä vauvan kanssa ja jättää isommat lapset kotiin. Kyllä 6-vuotias pärjää sen aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Miehen kaverit oli tilanneet joskus vuosia sitten taksilta yöllä tupakkaa, kun oli päässeet loppuun

Mäkin olen joskus lähettänyt tavaraa taksilla toiselle puolelle kaupunkia. Tuli halvemmaksi niin kuin jos olisin itse lähtenyt mukaan sitä viemään. :D

Yhteistyössä