onko normaali käytös pomolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "luna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mami";28560770]Ei tarvi olla kovinkaan tyhmä tajutakseen että sä sama peppufanaatikko siellä riehut. Voi toista *halaa säälistä reppanaa*[/QUOTE]

Ei nyt vaan sattunut oleen sama

[QUOTE="mami";28560762]makustella perseessä ollutta sormea (sori..), mut sulla ilmeisesti on, en ymmärrä mieltymystäsi, mutta onhan meitä toki moneksi...)
Mä en ole haukkunut yhtään ketään. Kelaapa keskustelua taaksepäin jos osaat.[/QUOTE]

"Kuvittelin välillä, että oot ihan fiksu :D"

"Kuvittelin välillä, että oot ihan fiksu :D"

se siellä noin riehaantui?! :D
Kerrankos sitä erehtyy jotakin pitämään fiksumpana kuin se onkaan, kunnes henkilöstä paljastuu jotain ihan muuta.
Suahan Lispetti-pikkuinen ei ainakaan tässä ketjussa oo kukaan HAUKKUNU, toisin kuin itse haukuit aloittajaa kovin auliisti, vieläpä ilman mitään provosointia. Että katopa vaan sinne peiliin, jos uskallat (tai kehtaat)

se siellä noin riehaantui?! :D
Kerrankos sitä erehtyy jotakin pitämään fiksumpana kuin se onkaan, kunnes henkilöstä paljastuu jotain ihan muuta.
Suahan Lispetti-pikkuinen ei ainakaan tässä ketjussa oo kukaan HAUKKUNU, toisin kuin itse haukuit aloittajaa kovin auliisti, vieläpä ilman mitään provosointia. Että katopa vaan sinne peiliin, jos uskallat (tai kehtaat)

Sä alat toistaa itseäsi,huomaatko? :)

kuka nyt milloinkin olitkaan. Johan sä narahdit, anteeksi...Nuo IP-osoitteet kun valitettavasti täsmäs.. Jännää kun nää kaikki tyypit sattu kirjottaa samalta koneelta? X)

[QUOTE="mami";28560875]Sekä sen, missä aloin HAUKKUMAAN jota kuta?
Kun sä vaan olet nyt niin väärässä. Huomaatko itse sitä? ;)[/QUOTE]

Että nyt alkaa jo muistikin menemään...

[QUOTE="mami";28560875]Sekä sen, missä aloin HAUKKUMAAN jota kuta?
Kun sä vaan olet nyt niin väärässä. Huomaatko itse sitä? ;)[/QUOTE]

Joku on selvästi pistelly sun lauantainamit parempiin suihin

[QUOTE="mami";28560945]vosiitko sinä tai joku noista useista sivupersoonistasi oikeesti linkittää ne kommentit, joista mua syytätte? Siis missä HAUKUN ja ketä?
Ihan asiallista vastausta tässä odotellaan.[/QUOTE]

Etsi viisi virhettä kirjoituksistasi...

Hyvä aloitus (trolli) ja meni ihan hukkaan, olisitte nyt jotakin hauskaa ees keksineet:|
huoh, boooooring

[QUOTE="mami";28560945]vosiitko sinä tai joku noista useista sivupersoonistasi oikeesti linkittää ne kommentit, joista mua syytätte? Siis missä HAUKUN ja ketä?
Ihan asiallista vastausta tässä odotellaan.[/QUOTE]

Mitä ? Kuka sä oot? Kelle sä puhut. Haloo (hih,matkin sua) onks valoo?
Ei tästä mitään tuu,liikaa porukkaa :0

Yhteistyössä