Onko normaalia?? 11v tyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maritta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maritta"

Vieras
Moi, mun pian kutosluokkalainen tyttö Oona on pyörinyt jo vähän aikaa isommissa poruukoissa. Mukana siis poikia ja tyttöjä. Suurin piirtein saman ikäisiä kuin Oona. No annan nykyään Oonan olla ulkona minun luvalla kymmeneen, vähän yli kunhan tiedän missä hän on. No yhdeltätoistakaan ei viellä vastannut puhelimeen, ja näin ikkunasta kun naapurin tyttö käveli kotiinsa päin. Tämänkin tyttö "hengaili" Oonan poruukoiden kanssa, ja kysyin sitten häneltä, missäs Oona on. Naapurin tyttö sanoi että sinne puistoon se Empun kanssa jäi. Ja oli sillä kuulemma viellä muitakin. Koitin taas soittaa Oonalle, mutta ei vastannut. No vähän huolestuin, ja olin jo lähdössä etsimään, kun Oona soitti ja pyysi lupaa jäädä kaverilleen yöksi. Mä yritin pitää pääni, mutta kuulemma heillä olisi tosi kivaa. No suostuin, mutta pyysin Oonan tulla kotikautta. Oona tuli, ja hiukan katsoin tytön vaatteita. En ollut hänelle tuollaisia ostanut, eikä Oonan lompakossakaan pajoon rahaa ole.

No sitten aamulla Oona tuli kotiin, ja illalla sain soiton Empun (Eemelin) äidiltä. Hän oli kuulemma nähnyt Oonan ja Empun poikansa huoneessa sängyllä, alusvaatteilla. Olivat kierineet ja jopa pussailleetkin. Oona istui illalla koneellaan. Mä kävin huoneessa,koska ajattelin puhua Oonan kanssa yleisesti seurustelusta.
Oona sulki läppärin heti. Mulla ei itselläni ole facebookkia omalla nimelläni, mutta kun piti hoitaa pari sähköpostiasiaa koneella, ja muut koneet olivat varattu, mä avasin Oonan koneen. Siellä oli auki facebookin etusivu, jossa oli kuva kun Oona ja Emppu pussasivat. Moni oli tykännyt kuvasta ja kommentoinut siihen jotain. Mitä mä nyt teen? ajattelin että otan asian puheeksi, mutta kun en vain uskalla. Mitä sitten sanoisin Oonalle??? AUTTAKAA!!!

Okei. Aavistuksen parempi kuin eilen. Mutta vain vähän. Eli ei mennyt läpi - taaskaan.
Ottaisit siitä neuvostani vaarin, ja yrittäisit uudelleen vaikka vuoden kuluttua, jookosta?
Muuten, aihepiiriä voisit vaihtaa. Ja kukaan ei edes provoissa kerro henkilöiden nimiä. Ja tuo 11v tyttö sitä tätä tuota on jo niiiiin nähty.

Juu, miten ne Oonan vaatteet, rahattomuus ja pussilu saman ikäisen pojan kanssa kuuluu yhteen.. Maksaako Eemeli Oonalle? Vai parittaa Oonaa 50v ukkojen kanssa. Ihan ä'lytön teksti.
Ja jos joku tuon ikäinen pussilisi saman ikäisern pojan kanssa niin anna pussata.

Alkuperäinen kirjoittaja äitivaantaas;28789667:
Okei. Aavistuksen parempi kuin eilen. Mutta vain vähän. Eli ei mennyt läpi - taaskaan.
Ottaisit siitä neuvostani vaarin, ja yrittäisit uudelleen vaikka vuoden kuluttua, jookosta?
Muuten, aihepiiriä voisit vaihtaa. Ja kukaan ei edes provoissa kerro henkilöiden nimiä. Ja tuo 11v tyttö sitä tätä tuota on jo niiiiin nähty.

Hetkinen, nyt meni ohi!!! mistä eilisestä?? Jos et aijo auttaa minua, voit mennä muualle, sillä ihan tosissaan yritän saada tuon Oonan kuriin!!!???!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ääiitttiii;28789714:
Juu, miten ne Oonan vaatteet, rahattomuus ja pussilu saman ikäisen pojan kanssa kuuluu yhteen.. Maksaako Eemeli Oonalle? Vai parittaa Oonaa 50v ukkojen kanssa. Ihan ä'lytön teksti.
Ja jos joku tuon ikäinen pussilisi saman ikäisern pojan kanssa niin anna pussata.

Ehken kuitenkaan tarkoittanut, että 11v myy itseään kaduilla!!! Jos et ymmärtänyt, niin vihjailin tekstissä että Oona saattoi varastaa meiltä, tai muilta rahaa. Enkä tosiaankaan halua, että 11v tulee paksuksi, nimittäin niinkin saattaa käydä, jos en puutu asiaan !!!!!!

Ps. Oletko kenties 10-16v ?????

Voi olla ohi aiheen, mutta meillä ei kyllä todellakaan 11-vuotias kulkisi kymmeneen asti ulkona saati jäisi noin vain yöksi kaverilleen - tiesikö ap. edes, kenen luokse tyttö oli menossa yöksi?

Ja jos äidin suurin huoli on se, että lapsi on ehkä varastanut rahaa sen sijaan, että pieni tyttö leikkii aikuisten leikkejä jonkun pojan kanssa, niin olen surullinen lapsen puolesta.

[QUOTE="Maritta";28789773]Ehken kuitenkaan tarkoittanut, että 11v myy itseään kaduilla!!! Jos et ymmärtänyt, niin vihjailin tekstissä että Oona saattoi varastaa meiltä, tai muilta rahaa. Enkä tosiaankaan halua, että 11v tulee paksuksi, nimittäin niinkin saattaa käydä, jos en puutu asiaan !!!!!!

Ps. Oletko kenties 10-16v ?????[/QUOTE]

Oletko itse?
Evita, tässä kyseessä joku sairas teini, ei oikea äiti. Luehan tämä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2284856-moikkaa/

Yhteistyössä