Onko normaalia baari illan jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "avokki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"avokki"

Vieras
Onko sinusta normaalia että parisuhteessa oleva perheellinen mies laittaa baari illan jälkeen naiselle viestiä ja kiittää illasta ja seurasta? Jos siis on ollut naisen kanssa enemmän tekemisissä esim. jutellut baarissa, ollut samassa paikassa etkoilla tai jatkoilla jne. Mitään pettämistä ei kuitenkaan kuulemma ole tapahtunut. Mies kuitenkin melkoinen flirtti kun on liikenteessä ja veressä vettä väkevämpää.

No oon monesti saanu esim. työkavereilta jonkun virkistysillan jälkeen "kiitti kivasta seurasta", jos on vaikka juteltu enemmän etkoilla. Ja näissä on ollut sekä miehiä että naisia.

Että jos kerran etkot ja jatkotkin meni yhdessä niin ilmeisesti jonkun sortin tuttuja tai ystäviä. Eli on ihan normaali viesti. Kun ite heräilen baari-illan jälkeen niin pistän kyllä jossain vaiheessa viestin kavereille ja kiitän illasta. Tulee samalla kuitattua että kaikki pääsi hengissä kotio.

En mä kyllä kavereille laittele mitään perusviestejä tapaamisen jälkeen että kiitos seurasta. Kotiin lähtiessä aina tietty hyvästellään ja todetaan että kivaa oli, mutta en jälkeenpäin mitään kiitosviestejä laita. Tosin sinkkuna ollessani miehet kyllä yleensä lähettivät jonkun viestin jos oltiin numerot vaihdettu, mutta siinäkin lienee jokin muu tarkoitus kuin kiitos..

Mies yrittää lämmitellä sinua. Kokeilee kepillä jäätä, jos vaikka lankeaisit.

Mutta vastaus kysymykseesi on, että ihan normaalia käytöstä tuo on vaimoaan pettäviltä miehiltä.

• Tykkää
Reactions: MIES!
Tarkennan vielä tähän että näissä tapauksissa viestin saanut nainen on ollut ennalta tuntematon. Eli siis tavattu yhteisten tuttavien kautta tai muuten vaan baarissa.

Huhhu... Kyl meillä on tehty pelisäännöt hyvinkin selväksi. Jos baariin lähdetään, niin yleensä ihan miesten kesken. Sitten ymmärtäisin, jos miehelläni olisi naispuolisia ystäviä, mutta niin hyviä tuttuja hänellä kuitenkaan ei ole, että "toisen naisen" kanssa lähtisi baariin tai siellä viettäisi iltaa toisen naisen kanssa ja minä jäisin kotiin lasten kanssa tms. Ihmettelen miestä, joka on mieluummin baarissa naispuolisen "ystävän" kanssa kuin oman kultansa kanssa kotona. Ja lisäksi vielä "ystävän" kanssa vietetty ilta, on ollut niin mukava, että kiittääkin vielä pitää....

[QUOTE="avokki";29025606]Tarkennan vielä tähän että näissä tapauksissa viestin saanut nainen on ollut ennalta tuntematon. Eli siis tavattu yhteisten tuttavien kautta tai muuten vaan baarissa.[/QUOTE]

Miksi mies vaihtaisi numeroita jonkun ennalta tuntemattoman naisen kanssa?

[QUOTE="vieras";29025634]Hehe, on toki.

Oikeasti siinä on kysymys "to be continued" -tyylisestä illan päätöksestä, TBC.[/QUOTE]Ehkä olen sitten naiivi. :D Olen monesti vaihtanut yhteystietoja uusien tuttavuuksien kanssa, myös naisten. Välillä on kyllä joutunut selittämään, etten etsi mitään kaveruutta kummempaa. Ja vastaukseni oletti, että nainen oli jo entuudestaan kaveri. En minäkään tuntemattomille kiitoksia tekstaa.

Yhteistyössä