onko normaalia, että 4-vuotiaat kiroilee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti kaikkitietävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dodo:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapset on lapsia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
meidän 4v tyttö selitti eilen sedälleen, että setä pussaa isää ja sitten pissaa sen päälle :whistle: mistä se tollasia keksii :laugh:

??????????????????????????????????????????

Meillä on ihan sama juttu: "Sitten minä pissaan sinun päälle/nenään". Ja nauretaan kovasti päälle. Ei voi kun katsoa lasta että "ahaa....?!"

meillä kans nuo pissi/kakka pieru jutut kovassa huudossa...kai se kuuluu jotenki tähän ikään. ja kirosanoja tulee välillä p***a ja v***u, ihan tunnustaa täytyy että äidin suusta joskus lipsahtelee...

Kröhöm! Kuullostaapas tutulta! Tulin huvikseni tänne lueskelemaan muiden äitien kommentteja ja täytyy sanoa et aika hauskoja tapauksia!! :D Mulla on nyt n. 2,5 vuotias poika joka on hyvin temperamenttinen ja siannahkakorvainen.. >< Ollut perhepäivähoidossa jossa oli 3 aika uhmaista n. 10 vuoden ikäisiä lasta (jos eivät saaneet jotain niin heittäytyivät lattialle mahalleen huutmaan, joo näin ihan itse) ja tää meidän ukkohan siellä sit keksi joskus viime syksyn aikoihin, kun hoitotädin lapset pelasivat Mario carttia Wiillä, et "paska auto". No arvatkaapas revahtivatko kaikki siellä nauruun siitä.. hoitotäti siitä vaan mainitsi kun poijan hain hoidosta.. noooh, ei siinä sit meni jonku aikaa, ehkä pari kuukautta, kun se alkoi pahenemaan. Sit hoidossa hoitotäti alkoi valittaa ku se siellä sitä hokee ku komentaa ja pian tarttuu muihin lapsiin.. aha!! O_o Meniköhä jotain ohi multa... on kokeiltu kaikkea mahdollista "kurinpitoa" ja edelleen silloin tällöin sitä pskaa hokee!!

Siis niin toivottoman raivostuttavaa kun kaikki on sitä, "laita se nyt pois" "paska pois"- tämä tuumaa ja monta muuta!! XD Siis välistä kyllä revahtaa niin hermot ku kuulet sen niinku sata kertaa päiväs ja mikään ei auta! Mulle se on ollut helpompaa mut meillä on tuo iskä ollut vähän enemmän vihanen siitä ku minä ja sen takia se varmaan sitä hokeekin ku saa sillä huomiota!! :/

Oho, tulipas pitkä!! :DD Mut kummasti kaikki JOILLA on lapsia ymmärtävät tilanteen!!

Yhteistyössä