M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä löytyykin;22190736:vituttaa kun täällä puhutaan jostain läyhääjäkerhoista?
Mitä ihmettä naputatte millaista meno kerhoissa on jos ette ole koskaan käyneet. Itse olen saanut kymmenkunta ystävää perhekerhon ja muskarin kautta ja en kertaakaan vielä kahden vuoden aikana ole kuullut kenenkään haukkuvan toisiaan seläntakana tai muutoinkaan mitään kuvailemaanne.
Oksettaa tuollaiset itseään parempana pitävät. Ehkä onkin parempi ettette tunge nokkaanne sinne kerhoihin kun ei teidän arvollenne sovi.
ei ole mitään väliä asuuko uudessa kaupungissa vai vanhassa. Kaikillahan nyt ystäväpiiri silloin tällöin uudistuu tai laajenee. Milloinkaan helpompi ystävystyä kuin silloin kun on pienet lapset.
Minusta jotain on kyllä vialla jos ei saa aikaiseksi mennä ulos kotoaan. Its eon käyty kyllä kerhossa ja muskarissa ja kotipäivänä ulkoillaan kyllä kahdesti päivässä. Mahtaa olla taaperolla energiaa käytettävissää tai sitten oudon rauhallinen taapero jos ei yhtään tarvii ulkoilua.
Ap:n kaltaista ei voi kyllä keksimälläkään luonnehtia sosiaaliseksi. Vai miten ihminen voi olla sosiaalinen mutta elää yksin neljän seinän sisällä?!
En käynyt minäkään vauvavuoden aikana missään tuontyyppisessä, koska en halunnut. Ajattelin, että vauvalle on yks hailee käydäänkö uimassa ja muskarissa. Nyt aloitettiin taaperomuskari tänä syksynä, koska lapsi osoitti selvästi kiinnostusta musiikkiin. Ja lapsi nauttii muskarista, itse en niinkään, paitsi tietysti oman lapsen iloa on ihana katsella.