M
mikko 84
Vieras
Ootkohan sä mun kanssa naimisissa...
Meillä on kaikki juuri noin. Mä olen se passiivinen, ja mies tekee kaiken.
En tiedä mistä se johtuu, mutta mitä enemmän mies haluaa, sitä enemmän mä työnnän sitä pois. Mua ahdistaa, että se tekee niin paljon meidän eteen, kodin, töiden ja jopa seksin eteen! Aina kosketellaan, lääpitään, pussaillaan, kehutaan, halutaan.... Eih. Se saa mut voimaan pahoin.
Mies on kaikinpuolin täydellinen - niin kuin sinä, ja se saa mut juoksemaan karkuun. Ja antamaan seksiä kerran viikossa yöllä peiton alla passiivisesti. Mua jopa pelottaa, että jos mitä tapahtuisi jos mä antaisin suihinoton.. Kaikki vaan pahenee. Mies haluaa enemmän ja alkaa vaatimaan enemmän.. Ei ole kivaa. Ei tosiaankaan. Lopeta se ylisuorittaminen, elä omaa elämääsi, älä huomioi yhtään naistasi, mene ja elä -- ja katso jos se nainen haluaa olla sun kanssa. Jos haluaa - se tulee kyllä perään.
Mä lopetin aikoja sitten jo liiallisen lähentelyn ym kun en halua vongata seksiä ja saada seksiä niin että nainen sitten uhrautuu.
Kyllä naisen pitää itsekkin haluta omasta tahdosta ja tehdä itse alotteita tai muuten se viestii vain sitä ettei toista vain enään kiinnosta ja sen olen huomannut nyt viimeistään viimisen vuoden aikana kun olen tarkotuksella ottanut etäisyyttä enkä ole toisessa kiinni mutta mitään alotteita ei silti tapahdu...