Onko normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raksalla 24/7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raksalla 24/7

Vieras
Onko normaalia että raksa aikana loppuu kaikki läheisyys ja seksiä ei harrasteta ollenkaan?? Rakennettu nyt pian 12kk(tehdään lähes kaikki itse) ja koko tän 12kk aikana ei olla koskettu toisiimme ollenkaan. Miestä tää ei tunnu häiritsevä ollenkaan mutta mulla on suuria vaikeuksia kestää tää tilanne varsinkin ku tietää ettei tää tuu kovin pian helpottamaan. Ja tää on kyllä vaikuttanu muutenkin tosi negatiivisesti meidän suhteeseen ym. Nyt saa jo ihmetellä onko mulla ees mitään tunteitakaan enää jäljellä. Ja pystynkö enää edes koskaan seksiin tai läheisyyteen miehen kanssa enää...

Kaverilla oli sama tilanne. Nyt eronneet. Talo keskeneräinen ja valtavat velat niskassa. Eli ottakaa aikaa olla yhdessä! Viikonloppu jossain muualla vain kahdestaan. Töitä tarvii tehdä muunkin kuin talon eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja tikru:
Kaverilla oli sama tilanne. Nyt eronneet. Talo keskeneräinen ja valtavat velat niskassa. Eli ottakaa aikaa olla yhdessä! Viikonloppu jossain muualla vain kahdestaan. Töitä tarvii tehdä muunkin kuin talon eteen.

sitä mä oon yrittäny miehelle sanoo että nyt olis pikku tauon paikka mutta menee vaan yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos....

Ota mies vakavaan puhutteluun. Kysy että onko talosta meille mitään iloa jos se myydään samantien pois avioeron takia?
Talon rakennukseenkin saa uutta puhtia kun lepää välillä! Ei mikään homma luonnistu jos on aivan jumalattoman väsynyt tai ainakin se homman teko on viisi kertaa hitaampaa.

Yhteistyössä