Onko nykyajan 10 vuotiaat jotenkin ylikehittyneitä??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
Oon tuossa takapuolipystyssä kyykkinyt kukkapenkissä illan ja meidän kadun 10-vuotiaat tytöt ovat ajaneet sata kertaa meidän pihan ohi päät 180 astetta kääntyen. Meidän (tai siis miehen) pojat ovat olleet pihalla pelaamassa ja näköjään kiinnostavat kovasti tyttöjä. Ei niitä silloin näy kun poitsut eivät ole meillä. Huvittaa ihan tuo fanilauma ja se pörrääminen. Älyääköhän nuo meidän pojat ees niistä vielä mitään, tuskimpa vain ;-).

Mä kirjoitin ensimmäisen rakkauskirjeeni ekalla luokalla. Tokalla luokalla olin ihan lätkässä samalla kadulla asuvan lääkärin poikaan, joka oli samalla luokalla kuin minä. Leikkipuistossa kerroin hänelle muiden kiusanneen minua, että hän tykkäisi minusta. Hän vastasi: "Entä jos tykkäänkin?" Oih, mun eka tuollainen tilanne. :D Kutsuin hänet sitten synttäreilleni seuraavana syntymäpäivänäni.

Ei kai tunteet ikää katso?

Siis mua ihan ärsyttää tuo tyttöjen kyttääminen. Yksikin tyttö ajelee pyörällä yksinkin ohitse jatkuvasti ja puhuu isosti muka omaan kännykkääänsä. Tänään sillä oli pieni toppi päällä vaikka meillä ei ole edes vielä lämmintä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Meiän neiti täytti just kymmenen, ja sillä on nenullinen finnejä!!!!!!

Mun vauvallani |O |O |O

Juu toisella pojallakin on. Minä tietenkin näpistin sen otsalta, en voinu pitää sormia erossa. Hiki haisee jo hyvinkin.

kyl ne ainaki yrittää ol. siis mä "järkytyin" ku mun esikoispoju vuonna sarvi ja kypärä oli eskaris ni siel tytöt (siis 6v) kailotti isoon ääneen et ei he enää ny nukeil leiki et se o vauvojen puuhaa...waaaaaaht...mää ole leikkin pitkäl kouluikään asti barbeil ja nukeil.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Meiän neiti täytti just kymmenen, ja sillä on nenullinen finnejä!!!!!!

Mun vauvallani |O |O |O

Juu toisella pojallakin on. Minä tietenkin näpistin sen otsalta, en voinu pitää sormia erossa. Hiki haisee jo hyvinkin.

Minäkin tunnustan näpräneeni tytön finnejä!!!

No meidän 10v. naapurintyttö kävelee korkkareilla ja kertoi mulle, että haluaa pitää korkkareita, kun sääret näyttää silleen seksikkäiltä.
Ja sanoo katselevansa peilistäkin sääriään, koska ne on niin WAU! korkkareissa..

Minusta medialla on suuri osuus tällaiseen ajatteluun.
Pitääkö 10v:n jo ajatella olevansa seksikäs :/...

Valitettavasti osa yrittää olla :( Itellä 2 tyttö ja kyllä yritän kasvattaa heidät etteivät todellakaan kävelis mikään minitoppi ja korkkarit jalassa tuon ikäisenä :/ Veljen tyttöni taas on 11 ja kyllä vielä leikkii,hyppii hyppynarua,pelaa jne, kyllähän tuo välillä sanoo että on ihastunut johonkin luokkalaiseensa, mutta ei tod mitään muuta.

Kaverillani on kaksi poikaa,7 ja 17 vuotiaat. Oli pikkunen saanu 'tyttöystävän' mukamas ja sitten mennyt kyselemään sinkku veljeltään tarvisko hän apua naisten hankintaan. Äiti oli revenny ihan täysin nurkan takana kun oli kuunnellut veljesten juttelua. Ei ollu kuuleman isoveli tarvinnu apua sitten.

Meidän kohta 11-vuotias neiti ei paljon pojista piittaa, joskus vielä on leikkinyt bratzeilla mutta aika vähän enää muttei kuitenkaan kulje minihame päällä jos ei ole legginsejä alla eikä mitään minipuseroa päällään. Ne kuvittelee välillä olevansa isojakin mutta kuitenkin ovat ihan täysiä penskoja vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaverillani on kaksi poikaa,7 ja 17 vuotiaat. Oli pikkunen saanu 'tyttöystävän' mukamas ja sitten mennyt kyselemään sinkku veljeltään tarvisko hän apua naisten hankintaan. Äiti oli revenny ihan täysin nurkan takana kun oli kuunnellut veljesten juttelua. Ei ollu kuuleman isoveli tarvinnu apua sitten.

:laugh: voin vain kuvitella isoveljen kommentit ja äänensävyn

Alkuperäinen kirjoittaja mallura:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

:laugh: voin vain kuvitella isoveljen kommentit ja äänensävyn

Hihhiii....ehkä hiukka noloa :):)

Mä luin juur jostain että jos tytöllä ei ole miehen mallia kotona, seksuaalisuus kehittyy aiemmin..tai jotain.
Noh, mullla oli kyl ískä kotona...mut eka poikakaveri oli jo 11-veenä, kauheita kielareita :D

Yhteistyössä