Onko nyt liikkeellä hirveetä YSKÄÄ, joka jatkuu ja jatkuu, alkoi kurkkukivulla...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei kuumetta, mutta alkoi kovalla kurkkukivulla. palelemista ja kipeän olon tunnetta.
Mutta yskä jatkuu yötä päivää jo toista viikkoa...? Siis koko ajan yskittää?
Lekuri vain sanoi että joku ? virusjuttu, menenee ohi...panadolia ja yskänlääkettä reseptillä.
 

Yhteistyössä