A
"a.p"
Vieras
[QUOTE="erin";29544148]Mun esikoisella on ollut ennenkin tällästä että on flunssa ja oksentaa ja ripuloi, mutta kukaan muu ei oo saanut kun korkeintaan flunssan. Nyt mä sitten nappasin kans ton ripaskan
Ja pojalla noi vatsaoireet menee tosi aaltoilevasti. Vihaan näitä tauteja kun tuntuu ettei tää sairastaminen lopu ikinä!
Mene ihmeessä ap vähän ulos, vaikka sen imodiumin avulla. Pieni happihyppely piristää
Ja syö ihmeessä niitä maitohappoja! Eivät missään tapauksessa pahenna oireita! Käy vaikka hakemassa Precosaa apteekista. Se on tehokas ja auttaa sun masua parantumaan
[/QUOTE]
Joo, mä käytin omaa järkeä ja otin maitohapot
Kauanko sun pojalla on toi tauti kestäny? Musta tuntu eilen et se vähän rauhottu, mut tänään on ollu tosiaan varmaan pahin päivä kaikista. Aaltoilee siis varmaan mullakin..
Mene ihmeessä ap vähän ulos, vaikka sen imodiumin avulla. Pieni happihyppely piristää
Joo, mä käytin omaa järkeä ja otin maitohapot
Kauanko sun pojalla on toi tauti kestäny? Musta tuntu eilen et se vähän rauhottu, mut tänään on ollu tosiaan varmaan pahin päivä kaikista. Aaltoilee siis varmaan mullakin..