Onko nyt liikkeellä pitkään kestävää korkeaa kuumetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kuumeinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mee lääkäriin, ettei tuu keuhkokuume. Tai siis eikö aikuisen kannattas mennä lääkäriin jos on useamman päivän 39 asteen paikkeilla kuume, muistelen näin. Tietty jos nousee aina korkea kuume flunssassa niin se on eri asia. Mulla harvoin nousee kunnon kuume, joten itse menisin lääkäriin.

Mä kävin lääkärissä eilen, otettiin angiinan varalta testit. Eilenhän ei ollut kuin vasta kolmas päivä. Ei yhtään huvittaisi lähteä viikonloppuna päivystykseen.

Mistä tietää epäillä keuhkokuumetta? Jotta osaisi tarvittaessa lähteä.

Meillä oli. Tai on. Ensin vanhin oli korkeessa kuumeessa 5 päivää, kurkkukipua ja päänsärkyä lisäks. Sinä päivänä ku vanhin oli kuumeeton olikin seuraava kuumeessa ja kurkkukivussa, oli pois koulusta koko viikon. KUn tää parantu niin sairastuin ite samaan tautiin, kesti 4 päivää. Korkeeta kuumetta ja kurkkukipua mullaki, lihakset kans kipeet. Nyt on toiseks nuorin sairaana..... Ei täs ois enää jäljelää ku mies ja vauva :kieh:

Toivottavasti teillä hömppö muut säästyvät taudilta. Lyhyen kuumeilun vielä jaksaa, mutta tämä alkaa käydä voimille, varsinkin kun kotiäitinä pitäisi jaksaa hoitaa lapsikin. Onneksi on viikonloppu.

Huomenna olisi viides päivä, toivottavasti sitten jo helpottaa. Päänsärkyä on mullakin ollut, onneksi särkylääkkeet ovat pitäneet senkin nyt pois.

Kamalinta tuossa taudissa mun mielestä oli nimenomaan se kauhea kurkkukipu :O Miten voiki olla kurkku niin kipee!! Mutta hassua kyllä, yhtäkkiä sitä sitte huomas olevansa taas kunnossa. Paranemisia teille!

Mä toivon, että mullakin käy huomenna noin tai viimeistään maanantaina. Maanantaina kyllä pitää mennä uudestaan lääkäriin, jos siihen mennessä ei ole helpottanut.

Yhteistyössä