Onko oikeasti olemassa ihmisiä, joiden mielestä ulkoinen kauneus on tärkeämpi kuin sisäinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="yks";24594063]Mitä helvettiä, puhuuko näin ruma ihminen vai millä perusteella näin?

Jos vaikka kaunis nainen pettää parisuhteessa, niin se saa anteeksi, mutta -ei niin kauniimpi- ei saa joka tekee samoin?

Kaunis nainen nainen sanoo että afrikka on maa ja ihmiset uskovat?

Kaunis mies haistattaa vitut suojatiellä kökkivälle mummelille ja mummo ei ota kuuleviin korviinsa?

Se on totta että kauniit ihmiset saavat asioita helpommin, viime viikon perjantaina baarissa käydessäni ei tarvinnut edes sisäänpääsymaksua maksaa, drinkkilasi oli kokoajan kädessä ja kimppataksikyydillä pääsin ilmatteeks kotiin.
No joo, vois vaikuttaa hyväksikäytöltä, mutta en mä tiskillä notkunut, enkä pyytänyt keneltäkään mitään, juomat tuotiin suoraan mulle pöytään. Ja taksikyydistä yritin kympin maksaa väkisin, joka oli mun huomaamatta sitten tungettu takasin mun laukkuun.[/QUOTE]

Höh, ihan kuin olisit käynyt riidan päässä itsesi kanssa :D. Ensin raivoat, sen jälkeen kerrot itse miten olet saanut parempaa kohtelua ulkonäkösi vuoksi.

Tuskin Jaskakaan tarkoitti mitään maapallon litteäksi väittämisen uskomista...

[QUOTE="vieras";24594076]Huh. Miten sietävät rumia perheenjäseniään? Uskaltavatko tehdä lapsia? :D Jos niistä ei tulekaan kauniita.[/QUOTE]

Onhan sekin joillekin kauhistus. Ei tarvitse kun katsoa niitä tv:n lapsimissi juttuja.

[QUOTE="vieras";24594095]Mutta tuskin VAIN ulkonäön perusteella. Varmasti luonteenKIN pitää miellyttää. Eihän sen ihmisen seurassa muuten viihdy.[/QUOTE]

Jos sitten vedetään kaikki tikut lankusta, niin harva ihminen täällä on niin sekopää, ettei heistä mitään hyvää löydy. Mutta silti on ihmisiä, jotka katsovat luonnetta läpi sormien, jotkut pidempää, jotkut vähemmän aikaa jos toinen on kaunis. Ja jos on kaunis, saa monesti parempaa kohtelua. Mutta ei tietenkään aina, ja onneksi suurin osa ei ole sellaisia.

Juurihan oli tutkimuskin siitä, että autot pysähtyvät antaen tilaa suojatien ylitykseen naisille, joilla on hame päällä.

Höh, ihan kuin olisit käynyt riidan päässä itsesi kanssa :D. Ensin raivoat, sen jälkeen kerrot itse miten olet saanut parempaa kohtelua ulkonäkösi vuoksi.

Tuskin Jaskakaan tarkoitti mitään maapallon litteäksi väittämisen uskomista...

No ei kun siinä olin samaa mieltä missä jaska että kauniit saa asioita helpommin ja esimerkkinä heitin tämän baarireissun.

Ja se afrikkaväite taas olikin vain yksi esimerkki muiden joukossa, viitaten ihmisten idiotismiin.

[QUOTE="vieras";24594161]No ei kun siinä olin samaa mieltä missä jaska että kauniit saa asioita helpommin ja esimerkkinä heitin tämän baarireissun.

Ja se afrikkaväite taas olikin vain yksi esimerkki muiden joukossa, viitaten ihmisten idiotismiin.[/QUOTE]

Okei, kiitos kun jaksoit selvittää :).