Onko oikeasti perää tyttö-ja poikaraskauksien oireiden eroissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmmm

Vieras
Itselläni ekassa raskaudessa oli pahoinvointia paljon ja oksentelin (tyttö), toisessa raskaudessa pahoinvointi oli hyvin vähäistä (poika) ja nyt taas hirveä pahoinvointi, eli voisiko tästä päätellä että tyttö tulossa? ;)

Mulla kummamkin kohalla samantyyliset pahoinvoinnit. Mut nyt kun himoja alkanut ilmetä niin niissä isojakin eroja. tytön kanssa himosin hedelmiä ja vihanneksia enemmän ja nyt aivan erilaiset esim salmiakki ja marjat.

Tässä poikaraskaudessa on ollut vähemmän pahoinvointia ja muutenkin vähemmän oireiluja. Maha oli kyllä edellisessä raskaudessa ns.poikamaha, vaikka tyttö syntyi. Nyt on samanlainen. Itselläni oli kyllä nyt se tunne, että poika se on ja ultra oli selkeästi samaa mieltä :)

Ekassa raskaudessa ei mitään, voin mainiosti koko raskauden ajan. Tän toisen raskauden aikana on ollut pahoinvointia, närästystä supisteluja ja kaikenlaista pientä. Eka oli poika ja tää toinenkin näyttäisi poika olevan, ainakin ultran perusteella :)

Mulla kyllä raskaudet erosivat toisistaan. Tytöiltä iso maha, makeanhimo, iho rasvainen, kuvotusta ainoastaan jauhelihaa paistaessa. Pojalta pieni maha, suolaista teki mieli, iho kuivakka, jatkuva kuvotus.

[QUOTE="tupuna";22045728]Mulla kyllä raskaudet erosivat toisistaan. Tytöiltä iso maha, makeanhimo, iho rasvainen, kuvotusta ainoastaan jauhelihaa paistaessa. Pojalta pieni maha, suolaista teki mieli, iho kuivakka, jatkuva kuvotus.[/QUOTE]

Unohtui mainita, että pojalta oli myös jatkuva närästys. Hellitti vasta pari viikkoa ennen syntymää.

Mulla ainakin ekassa raskaudessa ei ollut kuin yhden päivän pahoinvointi eikä muuten mitään ja silloin tuli tyttö. Nyt toista odottaessa en ole oksentanut kertaakaan mutta etovaa oloa oli muutaman viikon. Ja nyt ei ole tietoa kumpi tulee. Minä tosin veikkaan tyttöä ihan vain fiilis pohjalta. ;)
mahan koosta en menisi veikkailemaan mitään koska mulla oli tyttöä odottaessa niin pieni maha että lääkäri luuli että olen viikolla 30 kun oli viikkoja 38. =D

Mulla ihan erilaiset raskaudet. Esikoinen oli poika ja oksensin jatkuvasti ja huono olo 24/7. Toka oli tyttö, eikä ollu edes pientä kuvotusta, ei yhtä ainutta sekuntia.

Yhteistyössä