A
apua kaipaava
Vieras
Niin alkaa tuntua et seinät kaatuu päälle ja yhteiselämää ei oikeen jaksa enään? Mies tuntuu pitävän mua itsestään selvyytenä... ja itseään ainoana täydellisenä, ku vika on aina muissa kuin hänessä. Ja vaikka raskaaksi tuleminen oli yhteinen päätös, silti hän ei ole yhtään kiinostunut raskaudesta/ voinistani. Ja sitä tarkoitan itsestäänselvyytenä pitämisellä, kun hän tekee omia asioitaan ja minä hoidan kodin ja hänen uhmaikäisen tyttären hän ei edes huomioitse sitä.
Olisiko siis oiken erota? Ajattelen lähinä mitä muut sanoo, koska tiedän kyllä että pärjäisin vauvan kanssa helposti kaksinkin... välitän kyl miehestäni ja hänen tyttärestään, mutta itse en vaan enään oikeen jaksa... lisäksi tyttö harmittaa kun ero olisi hänelle kova paikka... LA olisi maaliskuun lopulla
Olisiko siis oiken erota? Ajattelen lähinä mitä muut sanoo, koska tiedän kyllä että pärjäisin vauvan kanssa helposti kaksinkin... välitän kyl miehestäni ja hänen tyttärestään, mutta itse en vaan enään oikeen jaksa... lisäksi tyttö harmittaa kun ero olisi hänelle kova paikka... LA olisi maaliskuun lopulla