onko oikein exältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olen nyt vain niin pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olen nyt vain niin pihalla

Vieras
lapseni toinen huoltaja ei ole hoitanut yhteistä lastamme nyt kohta vuoteen itsenäisesti. Syynä hänen mukaansa on se, etten anna, mutta syyt ovat toiset, joita hän ei suostu silmiin katsomaan.

Olenkin antanut hänen käydä luonani, jotta välit lapseen säilyvät. Eilen ex alkoi käydä väkivaltaiseksi (siitä muistona mustelma kädessä) ja tokaisi, että haluaa minut täysin ulos elämästään ja lapsen hänelle.

Eli minun pitäisi antaa lapsi hänelle ja olla täysin nobody. Onko se yhteishuoltajuuden tarkoitus???

Ex ei voi ottaa lasta omien ongelmiensa vuoksi ja olen siksi päästänyt hänet minun kotiini. Olenko toiminut totaalisen väärin ja pilannut exän elämän niin kuin hän kertoi?

Nyt menet heti näyttämään lääkärille sitä mustelmaa, saat todistettua miehen väkivaltaisuuden ja haet lapsen yksinhuoltajuutta ellei hän kerran pysty huoltajaksi.

NAINEN! Et todellakaan :o Ja sanoitkin tuossa että selvästihän kaverilla on ongelmia jos ei lasta kotiinsa voi ottaa, saati että käy sinuun käsiksi... Ketään ei saa lyödä, sinulla on koskemattomuus, oli asia sitten mikä hyvänsä! Ja eihän mies voi lasta saada itselleen jos ei voi nytkään kotiinsa ottaa, kunhan yrittää heittää suolaa sinne, missä eniten kirvelee.

Mustelma on kuitenkin pieni. Miehellä on tapana rutistaa huulista ym. niin ei jää jälkiä...

Ex syö masennuslääkkeitä ja on epävakaa, mutta syö niitä kuulemma minun takia.
Eilen sanoi, että on aivan sama näkeekö lasta enää, kunhan annan hänelle vielä yhteisen automme.

Minusta tuntuu pahalta, että annan hänen olla täällä ja saan siitä haukut päälle, kuinka kyttään ja valvon, koska en anna lasta ja katoa hänen elämästään. Ehdotin että menisi äidilleen lapsen kanssa, mutta sama vastaus. Kyttään kuulemma sielläkin.

Minusta tuntuu, että tarvitsen kohta itse psykiatria, koska en tiedä enää kuka on hullu ja kuka ei.

Hän haluaa olla lapsen kanssa niin kuin on ja se ei minulle kuulu mitä tekevät!!
Onko tämä oikein?

Kunhan yrittää kiristää sillä, mitä ei ole. Eli ei hän voi mitenkään ottaa sulta lasta, senkus riitautat asian. Yleensähän nuo naisille valtuudet suodaan, miehen on aika vaikeaa saada yksinhuoltajuutta (ikävä kyllä, monissakin tapauksissa).

Miksi helvetissä päästät hänet kotiisi, jos on väkivaltainen? Voisitko saada kameralle noita tilanteita? Meette julkiselle paikalle, kun hän lasta tapaa. Piste.

Hänen mielenterveysongelmat ei ole usn ongelmia, vaikka hän on onnistunut tekemään myös sinulle niistä ongelmia. Eihän nyt hänen elämänsä ja ongelmat sulle kuulu, niin ei sun tartte niistä kärsiä. Etkä tosiaan anna sun autoa pois ym.

Hae yksinhuoltajuutta? Mee huomenna näyttää se mustelma lääkärillä, ihan oikeesti. Jos et käy ja tee asialle jotain, niin on selvää että tosiaan haluat olla jatkuvasti väkivallan kohteena ja seuraavaksi kohteena on varmaan lapsikin. Eli kyllä nyt on ihan sun omasta "munasta" kii tää koko touhu. Sen voit lopettaa ihan saman tien, jos haluat!

Yhteistyössä