ONKO OIKEIN? Minulla on kolleega joka saa samasta työstä satoja euroja enempi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katkera

Vieras
ollaan siis yksityisessä päiväkodissa töissä samalla osastolla alle 3v ryhmässä,
Hänen palkka on G24 --> koulutus sosionomi ->vakanssina lastentarhanopettaja

minun palkka G17--> koulutus lähihoitaja-->vakanssina lähihoitaja

Kaikkein hulluinta tässä on se että tämä työkaverini tekee juuri samaa työtä kuin minä. pesee pyllyjä, vaihtaa vaippoja, syöttää ja ulkoilee ja nukuttaa ja laulattaa ja halii.

ONKO OIKEIN?

Sun työkaverisi taitaa myös vastata ryhmän toiminnasta ja sen suunnittelusta. Kun sinä huokaiset helpotuksesta päivän päätteeksi, opettaja suunnittelee vielä vähän kotona...

Tottakai se opettaja myös tekee kaikkea muutakin (eli vaikka pesee pyllyjä)...

Alkuperäinen kirjoittaja katkera:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Kuolutus ja työkokemus sen palkan määrittää

niinpä mäkin luulin! Olen 7v ollut HOITOALAN HOMMISSA, mutta en saa KOKEMUSLISÄÄ ,koska en ole ollut päiväkotityössä 5v! NÄIN SANO TYÖNANTAJA

Kunnalisen puolen kokemuslisien edellytys on tarkka, eli sulla se päiväkotityöskentely. Mitä sitten, kohta se kai on lusittu ja toinen on vaan sen hoitanut aikaisemmin. Kyllä ne vaatimukset on ihan tutustuttavissa etukäteenkin, turha sitä on itsekseen katkeroitua tuollaisesta.

Jos olis sama tausta niin sit voisin vetää herneen nenään.

ollaan siis yksityisessä päiväkodissa töissä samalla osastolla alle 3v ryhmässä,

Kaikkein hulluinta tässä on se että tämä työkaverini tekee juuri samaa työtä kuin minä. pesee pyllyjä, vaihtaa vaippoja, syöttää ja ulkoilee ja nukuttaa ja laulattaa ja halii.

ONKO OIKEIN?

Mitä?! Voiko sosionomi olla lto:n vakanssilla?

Teillä on eri vakanssit. Lastentarhanope vastaa ryhmän toiminnasta ja suunnittelee toimintaa, teillä ei siis ole sama työnkuva. Lto:lla on enemmän vastuuta ryhmästä kuin sinulla. Se mikä on huolestuttavaa, on ettei teidän palkkaeronne ole kuin muutamia satoja euroja. Sinä peruskoulupohjalta parissa vuodessa lähihoitajaksi opiskellut, sosionomi yo-pohja ja korkakoulututkinto...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ONKO OIKEIN?

Mitä?! Voiko sosionomi olla lto:n vakanssilla?

Voi jos on hankkinut siihen pätevyyden. Esikoulun opena ei voi olla (siihen ei riitä pätevyys).

Yhteistyössä