M
miettii vaan
Vieras
tuli vaan mieleen kun olin kylässä yhden kaverin luona ja hän ei antanu lasten nousta pöydästä ennenku lautanen oli tyhjä. Kun jostain luin, että syöminen pitäis lopettaa silloin kun tulee kylläinen olo, ei silloin kun lautanen on tyhjä. Niin eikö se koske yhtälailla lapsia? Jos lapsi pakotetaan syömään vaikka maha olis jo täynnä niin hän ei kohta enää osaa erottaa täysinäista oloa nälästä jolloin tulee syötyä liikaa? Mitä mieltä ootte?