V
vierass
Vieras
Mua ihmetyttää miten noin hyvätuloinen mies asuisi noin halvassa asunnossa kun luultavasti olisi varaa ns. parempaan.. Mutta en ap:na edellyttäisi että mies maksaa mun menoja, noin tuoreessa suhteessa ja noin suurella tuloerolla se tuntuisi musta siltä että mut ns. ostetaan suhteeseen. Asumismenot ym ruokajutut vois mun mielestä olla puoliksi aluksi, toki sitten jos suhteenne vakiintuu ja saatte esim. lapsia, tilanne mielestäni muuttuu ja koko perheellä tulisi olla sama elintaso. Väärin on kuitenkin jos sinä maksat nyt ruokamenoista enemmän kuin mies.
Onko asunto teidän yhteinen? Kumpi maksaa vastikkeen ym.? Tosi pienet asumismenot teillä kyllä näin helsinkiläisen mittapuulla.
Ootko ihan varma että mies tienaa niin hyvin kuin sanoo? Kallis auto/vaatemaku/lomamatkat..?
Jos sulla ei ole varaa lomamatkaan niin sano. Mies saa sitten päättää maksaako sutkin sinne vai meettekö jonnekin toiseen edullisempaan kohteeseen. Mä en olettais että mies tossa vaiheessa kustantaisi mun lomaa.
Onko asunto teidän yhteinen? Kumpi maksaa vastikkeen ym.? Tosi pienet asumismenot teillä kyllä näin helsinkiläisen mittapuulla.
Ootko ihan varma että mies tienaa niin hyvin kuin sanoo? Kallis auto/vaatemaku/lomamatkat..?
Jos sulla ei ole varaa lomamatkaan niin sano. Mies saa sitten päättää maksaako sutkin sinne vai meettekö jonnekin toiseen edullisempaan kohteeseen. Mä en olettais että mies tossa vaiheessa kustantaisi mun lomaa.