Onko ok, että istun tässä koneella ja 1v leikkii itsekseen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha äiti

Vieras
Tunnen joskus kauheaa syyllisyyttä, jos istun tässä koneella ja 1v leikkii itsekseen -siis vaikka viihtyy yksin. Harvinaista tämä kyllä on, yleensä roikkuu aina kiinni minussa, kun yritän tehdä jotain... ja aina pitäisi istua lattialla kaverina touhuamassa. Mutta nyt tuolla istuu yksikseen ja leikkii palikoilla ja katselee kirjoja... TV:kin on auki ja joskus joku kiinnostava lastenohjelma vangitsee hänen huomionsa...

Teenkö nyt kauhean väärin?? Yleensä olen koneella vain lapsen päikkäreiden aikaan. Mutta nyt oli netissä oikeasti tärkeää hoidettavaa ja eksyin tänne palstalekin... :(

Jos lapsi viihtyy yksin niin eihän sinä mitään pahaa ole. MIelestäni on ihan hyvä, jos lapsi osaa puuhailla asioita yksinkin. Ota vain nyt rennosti äläkä huoli :)

ei oo ollenka paha, kyllä hermo lepää kun ei koko ajan juokse lasten perässä. miun 1 ja 2v. lapset riehuu tossa vieressä, en oo ollenkaan niin äksy, kun on itelläänkin jotai muuta tekemistä kun torumista.

Ei minusta siinä mitään pahaa ole jos kerran viihty itsekseen, eri asia olisi jos istuisi vieressäsi itkemässä.

Ole onnellinen, että on hetken edes itsekseen, meidän pikkunen tarvitsee viihdyttäjää itselleen koko ajan. Nyt touhuaa isin kanssa isin huoneessa niin saan vähän omaa aikaa.

no mie oon tässä koneella ja keittiössä ja neitin perässä ja kirjaa lukemassa ja ja ja.... eli siis kone auki kokoajan ja mie teen välillä ihan muita hommia ja olen tuon lapsen kanssa.

Yhteistyössä