K
koiran hluaja 123
Vieras
Onko olemassa koirarotuja jotka eivät allergisoi, kaki tai pissi sisälle, ja käyttäytyvät hienosti
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hippopotaamus:Ainakin villakoirat on sellaisia,niillä ei ole sitä hilsettä mille yleensä herkistytään,siis jos allergiaa on.Itellä kääpiövillis ja aivan ihana koirarotu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja bampula:tuleeko cavalier king charlesin spanielista allergiaa, jos on allerginen koirille?
ja mitä kaikkia semmosia rotuja on mistä EI tulisi PALJON allergiaa.
...Vehnikset näistä kaikista ihanimpia ja somimpia.
Kyllä on! <3 Minulla on koira joka on valkoinen länsiylämaanterrieri, minun perheessäni on ilmennyt koira allergiaan pariin otteeseen... koirallani puuttuu yksi ihokerros joka on juuri se allergisoiva ;D siltä ei irtoa karvaa (paitsi harjaamisessa) eikä myöskään hilseile! ja olen erittäin ylpeä siitä!! Tahtoisin toisenkin koiran mutta allergisoimatonta... en mielellään saman rotuista, rodussa ei ole mitään vikaaa mutta vaihtelu virkistää!!!! (roduista) Ja se on samalla ns. rodun/eläimen kunnioittamista että ei ota samanlaista tilalle!!Mun tietääkseni ei ole.
Onko olemassa koirarotuja jotka eivät allergisoi, kaki tai pissi sisälle, ja käyttäytyvät hienosti
Riippuu ihan täysin ihmisestä. Me ollaan aina voitu pitää, mulla on allergiaa ja samoin äidille, astma myös. Mutta mun miestä villakoira allergisoi enemmän kuin mikään muu rotu.
olen itse saamassa kääpiövillakoiraa vaikka olen allerginen päätän yrittää voisiko joku kertoa minulle että kannattaako minun hommata villakoira vaikka olen allerginen? aion antaa sen nimeksi tara =)[/QUO