Onko olemassa muitakin kun MONOMALLISIA..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Goretex-kenkiä aikuisille?

Tarttisin kunnon vedenpitävät lenkkikengät metsälenkeille, mutta kun olen sovitellut noita goretex-hikingkenkiä niin ne on järkiään niin "mölkerön" mallisia, on kuin olisi laskettelumonot alassa. Yhdet Vikingit ostin pari vuotta sitten ja ne hiersi mun nilkkaluun verille. Maksoivat kuitenkin 80 e ja piti jättää käyttämättä. Kyllä vähän söi naista kelvottomat kengät :kieh: MISTÄ löytyis sellaset tossumaisemmat vedenpitävät kengät???

merrelin kengät on ollut mulla jo pitkään. Kalliit olivat mutta aivan ihanat jalassa, ei monomallia :) vettä pitää erittäin hyvin. Ekoja kertoja kun oli jalassa niin testailin huvikseni ja kävelin esim. ojaan eikä kastunut sukat ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut:
mikä koira sulla muuten on kun tuosta rofiilista ei selvinnyt kuin jalkojen koko :)

No meillä on toi kuvassa näkyvä karhukoira-beagle (miehen kaa siinä riehuu) ja mun oma pöhkö whippet. Tarttee metsäjuoksuä ja tänä syksynä kyllä on vedenpitävät kengät ihan must!! :kieh:

mihin tarkoitukseen tulee? en suosittelisi oikein metsälenkeille, mutta varmasti ns. normioloissa pitävät vettäkin. Tuskin kannattaa vesilätäkössä kävellä :)

Alkuperäinen kirjoittaja riippuu:
mihin tarkoitukseen tulee? en suosittelisi oikein metsälenkeille, mutta varmasti ns. normioloissa pitävät vettäkin. Tuskin kannattaa vesilätäkössä kävellä :)

No poluilla metsässä ja puistossa märässä heinikossa koirien pissalenkeillä.. Noi matalat varret ois varmaan mun törröttäville nilkkaluille paremmat kuin sellaset nilkkurikorkuiset, jäänyt trauma niistä Vikingeistä.

Oletko käynyt urheiluliikkeessä katsomassa? Sieltä löytyy monenlaisia, ihan lenkkareitakin. Vikingin kengät on tosi jäykät, yhdet olen erehtynyt ostamaan itsekin. Jossain Partiovarusteessa on varmaan paras valikoima hiking-mallisia.

Kannattaa harkita ihan jotain mukavia saapikasmallisia gore-texejä kenkäkaupasta, jos et niitä varsinaiseen vaeltamiseen tarvitse.

Ja gore-texit pitävät ihan oikeasti vettä, voi niillä lätäköissäkin kävellä. Jos eivät pidä, niin sitten on asiakaspalautteen paikka, niillehän luvataan jopa vedenpitävyystakuu.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Asiasta kukkaruukkuun, oli pakko kurkkia... nää olis varmaan kivat ;)

http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=18227&_omin1=0&_omin2=0&_omin3=0

:laugh: Pitäs varmaan neuloo sellasen varpaalliset villasukat talven varalle, muuten voi olla vähän vilakka!

Miehelle noita kattelin tässä kesällä, hän kun rakastaa kulkea paljain jaloin mutta kaupungissa ei oikein voi. Ovat vaan vähän kalliit..

Yhteistyössä