Onko/oliko teidän kaikilla 3.5 vuotiailla sukset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Julia

Vieras
tuli viestiä että päiväkodissa kaikki 3.5 vuotiaasta ylöspäin hiihtää ensi viikolla, sukset ja sauvat ja monot mukaan! :O

ei meillä vaan tytöllä 3v7kk ole suksia, ei ole vielä tullut mieleenkään hankkia...

Mulla on varmaan ollut sukset heti kun olen oppinut kävelemään. Vanhempani ovat urheiluhulluja.
Vielä 5-kymppisinäkin juoksevat maratoneja monta kertaa kesässä. :o
Me ei olla vielä päästy kokeilemaan poitsun kanssa hiihtoa lainkaan. Sukset ovat kyllä olleet jo kauan, mutta kun monot eivät pysy sopivan kokoisina. Viime talvena eivät menneet jalkaan ja tänä talvena ei vieläkään olla keretty tuonne ulos suksien kanssa.

Meillä on hiihdetty 2-vuotiaasta lähtien. Olen aina ostanut tosi halvalla tai saanut vanhat pienet sukset. Päiväkodissakin hiihtävät, mutta ei nyt ketään sentään ole velvoitettu suksia ostamaan. Päiväkodilla on kahdet sukset lainattavaksi.

Esikoisella oli sukset sen ikäisenä.. Ja tykkäs hiihtää niillä.. =) Sitten ne sukset jäi kuopukselle mutta poika ei suostunut hiihtämään niillä metriäkään.. :whistle: Vasta tänä talvena on alkanut hiihtämään, ikää on nyt 5v.. =)

Vähän alle 4-v. aloitti hiihtämisen. Käytetyt sukset ostettiin. Nyt 5-v. sujuu jo hyvin ja tykkää kovati hiihtämisestä. Kotihoidossa, en tiennytkään että päiväkodeissakin on hiihtoa.

Totta ihmeessä oli. Meillä on lapset saaneet sukset heti puoleen kun on kunnolla opittu kävelemään. EKat sukset on olleet sellaiset remmeillä kenkään kiinnitettävät. Pienin mono taitaa olla 26 nron. En suoraan sanottuna ymmärrä vanhempia, joiden lapset eivät ole vielä eskari-iässäkään hiihtäneet. Siis jos lumenpuute ei ole syynä.

Yhteistyössä