Onko onnistunut tuunaus -> Jyskin vitriinistä eteisen vaatekomeroksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26382940]Tämä tapetti onkin kiva ja tiettyyn tyyliin sopii kuin nyrkki silmään. :)

Mutta tuo punaruskea feikkitiilitapetti kyllä edelleen antaa hirveitä negatiivisia väristyksiä.
Kerran rautakaupassa tapetteja valitessa tuohon ilmeisesti samaan törmäsin ja hetken mietin että minkälainen ihminen oikein sellaisen ostaisi, nyt tiedän.

Enkä tarkoita nyt haukkua, kokeilunhalu on todella jees.
Sattui vaan osumaan sisustusällötys- hermoon.[/QUOTE]

No etpä edelleenkään tiedä millainen ihminen sitä ostaisi. TIedät vain että ap on sitä ostanut.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="vieras";26382940]Tämä tapetti onkin kiva ja tiettyyn tyyliin sopii kuin nyrkki silmään. :)

Mutta tuo punaruskea feikkitiilitapetti kyllä edelleen antaa hirveitä negatiivisia väristyksiä.
Kerran rautakaupassa tapetteja valitessa tuohon ilmeisesti samaan törmäsin ja hetken mietin että minkälainen ihminen oikein sellaisen ostaisi, nyt tiedän.

Minä ostin ja tulee mullekin negoja väristyksiä, jos sinä oikeasti tiedät tuon perusteella, minkälainen ihminen olen...

Tässä kuitenkin lisää negoja = mummo tuunas astiakaapin!

Minä ostin ja tulee mullekin negoja väristyksiä, jos sinä oikeasti tiedät tuon perusteella, minkälainen ihn´minen olen...

Tässä kuitenkin lisää negoja = mummo tuunas astiakaapin

No etpä edelleenkään tiedä millainen ihminen sitä ostaisi. TIedät vain että ap on sitä ostanut.

Tiiänpäs.
Kokeilunhaluinen jolla on kämänen kämppä.
Joka tykkää tuunata huonekaluja.
Pitää vanhoista esineistä ja maalaisromanttisesta tyylistä.
Omistaa arveluuttavan tyylisilmän tapettien kohdalla.

Varmastikin lukee/on lukenut ahkerastikin sisustusideat.net keskustelupalstaa ja on viime kesänä tonkinut mummon ullakolta vanhoja aarteita.

Haaveilee kunnostavansa jonkun vanhan rintsikan tai maalaiskartanon.

Okei, osa tietoa, osa veikkauksia.

[QUOTE="vieras";26383163]Tiiänpäs.
Kokeilunhaluinen jolla on kämänen kämppä. Ei ole kämänen
Joka tykkää tuunata huonekaluja.Tuunaa, jos jaksaa
Pitää vanhoista esineistä ja maalaisromanttisesta tyylistä.Kaikki huonekalut ovat vanhoja - 40-luvulta ja sitä uudempia - vanhoja kuitenkin
Omistaa arveluuttavan tyylisilmän tapettien kohdalla.Olen taiteilija[/]

Varmastikin lukee/on lukenut ahkerastikin sisustusideat.net keskustelupalstaa ja on viime kesänä tonkinut mummon ullakolta vanhoja aarteita.Olen itse mummo ja luen kyllä sisustuslehtiä

Haaveilee kunnostavansa jonkun vanhan rintsikan tai maalaiskartanon.Ei haaveile

Okei, osa tietoa, osa veikkauksia.[/QUOTE]
Osa oikein, osa ei :)

[QUOTE="vierailija";26381946]Ruman värinen. Valkoisena olisi kaunis.[/QUOTE]

Ymmärrän tämän. Nykyään maalataan kaikki valkoiseksi. Joskus sitä kadutaan, mikäli on tullut sutattua joku arvokkaampikin kaluste, kuten tuo 40-luvun peilipöytä.

Kuvaa en nyt löydä (joutsenlipastoksi kutsuttu)

Tuo talitinttitapetti on aivan ihana! Meille sitä ei tule, kun mies katsoo talitinttejä mieluummin ikkunasta :) Ja todellisuudessa kyllästyisin siihen varmastikin nopeasti.
Tuunattu kaappi on kiva. Ei ehkä minun tyylinen, mutta idea on mahtava ja sopii varmasti ap:n kotiin oikein hyvin.

Yhteistyössä