S
siirri
Vieras
Toisesta ketjusta innostuneena kyselen siis: Onko outoa, jos 21-vuotias on kahden alle 2-vuotiaan lapsen yksinhuoltaja? Ja lapsilla on vielä eri isät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:No kyllä pitäisin tuommoista äitiä aika kevytkenkäisenä horona. Sori vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No noinhan se yleensä menee. Tehdään liian aikaseen muksut ja ollaan liian nuoria parisuhdetta hoitamaan.. Minä en edes tiedä hyvin nuoria äitejä, jotka eivät olisi YH:ta..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No noinhan se yleensä menee. Tehdään liian aikaseen muksut ja ollaan liian nuoria parisuhdetta hoitamaan.. Minä en edes tiedä hyvin nuoria äitejä, jotka eivät olisi YH:ta..
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin:Toivottavasti lapsilla on tiivis suhde isiinsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin:Toivottavasti lapsilla on tiivis suhde isiinsä.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:No kyllä pitäisin tuommoista äitiä aika kevytkenkäisenä horona. Sori vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lapsella on oikeus molempiin vanhempiin:Toivottavasti lapsilla on tiivis suhde isiinsä.
Jos äiti on yksinhuoltaja, niin ei voi olla!!! Muuten olisi yhteishuoltajuus, joka on nykypäivänä se normaalimpi tapa.