4
40v.
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja 40v.:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja 40v.:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja 40v.:Alkuperäinen kirjoittaja joo:No kyllä pitäisin tuommoista äitiä aika kevytkenkäisenä horona. Sori vaan.
jaa. no mä taas säälisin häntä ja pitäisin lähinnä naiivina ja lapsellisena. kuten varmaan tuon ikäinen onkin.
Aika kapeakatseista noinkin elämää nähneeltä ihmiseltä jos nimimerkkisi kertoo iän![]()
aha. no mun mielestä parikymppinen ihminen on vielä aika keskeneräinen. eli kieltämättä aika naiivi (kokematon) ..![]()
Ja sulla kokemusta enemmän äitiydestä?
Itse olen 21v ja mies 26 ensimmäistä olemme saamassa ja tilanne toki ihan eri kuin ap:llä, mutta en tiennytkään olevani "keskeneräinen" vain sen perusteella että olen juuri "parikymppinen"..
noh mulla neljä lasta, iältään 2v.-15v.. että kokemusta on kertynyt..eihän se paha asia ole olla nuori ja vähän kokematonkin. kaikki ovat jossain vaiheessa. mutta se vaan selittää aika paljon ihmisen käytöstä ja ratkaisuja..
![]()
Siiis... tarkoitin että samalla tavalla ap:llä oli kokemusta äitiydestä kuin sinullakin! Joten ei niitä laosia KOKEMUKSELLA kasvateta, vaan jokainen joutuu vähän kasvamaan siihen.
tottakai me jokainen joudutaan kasvamaan ja kehittymään... en mä sitä asiaa mitenkään moralisoi. kaikkiahan se koskee. itsekin oon nuori ja naiivi ollut.