Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä oon ollu avustajana päiväkodissa ja koulussa, ala-asteella. Työstä sinällään tykkään ja suuremmilta pompotteluilta oon välttyny (pk:ssa yks täti yritti pompottaa mutta pomo pisti sille hommalle lopun alkuunsa ku sattu huomaamaan..)
Työ on suht raskasta, sekä henkisesti että fyysisesti. Avustaja kun saa yleensä nämä hankalimmat tapaukset jotta opettaja pystyy keskittymään opettamiseen. Oon eräänkin kerran joutunut pitämään paikoillaan riehuvaa lasta (ettei satuta itseään eikä muita) mutta myös lohduttamaan itkevää lasta jolla ei ole kaikki kotona kunnossa. Monenlaiseen tässä työssä joutuu. Ja vaikka se raskasta onkin niin antoisaa! On mahtavaa nähdä lapsen, jolla on oppimisvaikeuksia, huomaavan että hän selviytyy koulutehtävistä, onnistumisen ilo on silloin mahtava!
Yks TODELLA huono puoli koulunkäyntiavustajan hommassa on.. eli palkka! Työn vaativuuteen ja raskauteen nähden ihan naurettava.. Itselläkin tekis mieli vielä tehdä avustajan hommia mutta en oo ihan varma haluanko sitä enää tehdä naurettavalla palkalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä oon ollu avustajana päiväkodissa ja koulussa, ala-asteella. Työstä sinällään tykkään ja suuremmilta pompotteluilta oon välttyny (pk:ssa yks täti yritti pompottaa mutta pomo pisti sille hommalle lopun alkuunsa ku sattu huomaamaan..)
Työ on suht raskasta, sekä henkisesti että fyysisesti. Avustaja kun saa yleensä nämä hankalimmat tapaukset jotta opettaja pystyy keskittymään opettamiseen. Oon eräänkin kerran joutunut pitämään paikoillaan riehuvaa lasta (ettei satuta itseään eikä muita) mutta myös lohduttamaan itkevää lasta jolla ei ole kaikki kotona kunnossa. Monenlaiseen tässä työssä joutuu. Ja vaikka se raskasta onkin niin antoisaa! On mahtavaa nähdä lapsen, jolla on oppimisvaikeuksia, huomaavan että hän selviytyy koulutehtävistä, onnistumisen ilo on silloin mahtava!
Yks TODELLA huono puoli koulunkäyntiavustajan hommassa on.. eli palkka! Työn vaativuuteen ja raskauteen nähden ihan naurettava.. Itselläkin tekis mieli vielä tehdä avustajan hommia mutta en oo ihan varma haluanko sitä enää tehdä naurettavalla palkalla.
Kiitos tästä
Tämä kyseinen työ olisi ala-asteella. En tiedä siitä vielä sen enempää. Mutta tosiaan viikko työmäärä olisi tuo 20-25tuntia. Millanen palkkaus tuommosessa yleensä on?
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä oon ollu avustajana päiväkodissa ja koulussa, ala-asteella. Työstä sinällään tykkään ja suuremmilta pompotteluilta oon välttyny (pk:ssa yks täti yritti pompottaa mutta pomo pisti sille hommalle lopun alkuunsa ku sattu huomaamaan..)
Kiitos tästä
Tämä kyseinen työ olisi ala-asteella. En tiedä siitä vielä sen enempää. Mutta tosiaan viikko työmäärä olisi tuo 20-25tuntia. Millanen palkkaus tuommosessa yleensä on?
Mä tein 8 h/pvä, 5 pvä/vko ja muistaakseni palkka oli jotai 1400-1500?/kk bruttona. Ja mulla oli tuossa jo jotain ikälisiä tms.