Onko pakko antaa aina palautetta... tyhmistäkin jutuista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Malai

Jäsen
04.01.2005
969
0
16
Oon miettiny onko ihmisten aina pakko valittaa joka asiasta ja puututtava siihen..

Naapuri oli menny toisen naapurin oven taakse räksyttämään kun polkupyörä jätetty hänen lasten rattaiden eteen.. argh.. eikö ois vaan voinu siirtää..

Itse en viitsi tälle valittavalle naapurille mitään sanoo ku hyppii silmille heti.. Hän kun on aina oikeassa :D

Sori , tosi turha ..

No näitä aina oikeassa olevia ihmisiä aina on...Useimmiten myöskään säännöt ei koske heitä.
Vähän aikaa sitten yhdessä yhdistyksessa henkilä A nosti metelin kun henkilö B toi kahvipaketin eikä tuonu kuittia ja ottanu rahaa lippaasta. Yhdistys kun on omavarainen, eikä käytä ketään hyväksi, ei ole sopivaa tuoda sinne mitään omistaan. Sitten tuli yhdistyksen vuosipäivä ja henkilö A leipoi sinne kaakun. Kyllä muilla riitti hauskuutta, että miten se saa leipoa kaakun mutta muut ei saa viedä edes kahvipakettia ottamatta rahaa lipaasta ja jättämättä tositetta:laugh:

Toiset vaan on tollasia, kuvittelee että kaikki "tajuaa asiat niin kuin hänkin"...Mä en kehtais mennä valittaa tollasesta jollen itte olis 100% varma etten koskaan itse tee epähuomiossakaan mitään väärin. Joskus vaan ei ajatus ihan täysillä kulje, se pätee ihan kaikkiin...

Mä oon kans usein miettinyt, että miten ihmeessä jotkut jaksaa tuhlata energiaa ja hyvää tuulta suuttumalla ihan turhanpäiväisistä asioista ja vielä lähteä valittamaan niistä.

Yhteistyössä