Onko pakko jos ei tahdo?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
No, vastaus on varmaan että ei... :)
Mut missä menee kohteliaisuuden ja oman hyvinvoinninraja?!

Kyseessä siis anopin luo meno, joka ei voisi vähempää kiinnostaa! :(
Just keskiviikkona siellä kuopuksen kanssa kävin, ettei tarttisi viikonloppuna mennä. Yritin vielä vihjata et voi olla että meille on vieraita tulossa... Ja sain taas kuulla kuinka ihmiset (ymmärsin et minä) haluua aina kaiken, velaksi pitää ostaa ym. Anopin mielestä minä olen syyllinen hänen poikansa alkoholiongelmaan ym.

No eilen mies sit sanoi et sunnuntaina mennään äitin luo syömään. Mä en haluu... :(
Mies vain sanoi että ei siihen mee kuin pari tuntia, no mun mielestä pari päivää kun eilisetä asti oon asiaa miettinyt. Mua ahdistaa... Siis ihan oikeesti ahdistaa, vaikka tiedän et päällisinpuolin vierailu menee varmaan ihan ok, mut silti... Ja kohta on äitienpäivä ja taas sinne pitää mennä... :'(

Sanot, että kävit juuri viikolla, ja että tällä kertaa haluat vähän aikaa itsellesi, joten mies ja lapset voivat mennä, ja sinä jäät kotiin. Näin se menee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanot, että kävit juuri viikolla, ja että tällä kertaa haluat vähän aikaa itsellesi, joten mies ja lapset voivat mennä, ja sinä jäät kotiin. Näin se menee.

Ei paha idea. Tai mietin et pitääkö mennä nyt, niin äitienpäivänä ei tartte mennä, niinkuin joka vuosi tähän asti :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei paha idea. Tai mietin et pitääkö mennä nyt, niin äitienpäivänä ei tartte mennä, niinkuin joka vuosi tähän asti :/

Nyt kuulostaa siltä, että tämä ratkaisu on juuri nyt paikallaan. Katsot äitienpäivän sitten erikseen, kunhan sen aika tulee. Siihen on vielä kuukausi aikaa, turha on vielä miettiä sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Ei sun oo pakko sinne mennä.. Sanot että haluat jäädä kotiin. Ja piste! :D

Mutta kun mä oon "kiltti tyttö", en osaa kieltäytyä tai ainakin pitää olla TOSI hyvä syy. Ja jos sellainen ihme tapahtuu et osaan, poden siitä huonoa omaatuntoa monta päivää!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Ei sun oo pakko sinne mennä.. Sanot että haluat jäädä kotiin. Ja piste! :D

Mutta kun mä oon "kiltti tyttö", en osaa kieltäytyä tai ainakin pitää olla TOSI hyvä syy. Ja jos sellainen ihme tapahtuu et osaan, poden siitä huonoa omaatuntoa monta päivää!

No sitten podet. Anna itsellesi nyt siedätysterapiaa!

Joko jätät menemättä, lakkaat tuon ihmekiltteilyn ja alat ihmiseksi, jolla on omia ajatuksia ja maailma.

Tai sitten menet, pahoitat mielesi ja olet tyytyväinen siihen, miten hyvä ja mainio ja kiltti ihminen sinä oletkaan.

Minusta kannattaa alkaa vittumaiseksi akaksi. Selviää paljon vähemmällä.

Yhteistyössä