V
vierailija
Vieras
– Olen koettanut sanoa, että ei perussuomalaiset ole mikään äärioikeistopuolue, nyt se on sitä ollut. Ihmiset ovat työttömyydestä ja ostovoimasta huolissaan. Purra on tarjonnut vain saksia ja keppiä. Harva ihminen lyömällä paranee./ Timo Soini tänään ip-lehdessä
Tykkään Timo Soinin jutuista.
Hänen vaimo on lääkäri.
Entinen puolisoni oli hyvinvointialalla, ja yrityksessä vastuullisessa tehtävässä.
Miksi en olisi saanut kertoa elämästämme anonyymina Annan perhepalstoilla? Siihen aikaa somemaailma oli erilainen.
Olisiko minun pitänyt arvata, että nettipusikossa kyttää silloin ja ikuisesti pervoja limanuljaskoita?
Suomessa on sananvapaus ja lukemisen vapaus. Luen vain itseäni kiinnostavia kirjoituksia.
Tykkään Timo Soinin jutuista.
Hänen vaimo on lääkäri.
Entinen puolisoni oli hyvinvointialalla, ja yrityksessä vastuullisessa tehtävässä.
Miksi en olisi saanut kertoa elämästämme anonyymina Annan perhepalstoilla? Siihen aikaa somemaailma oli erilainen.
Olisiko minun pitänyt arvata, että nettipusikossa kyttää silloin ja ikuisesti pervoja limanuljaskoita?
Suomessa on sananvapaus ja lukemisen vapaus. Luen vain itseäni kiinnostavia kirjoituksia.