Onko palsta kuollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
– Olen koettanut sanoa, että ei perussuomalaiset ole mikään äärioikeistopuolue, nyt se on sitä ollut. Ihmiset ovat työttömyydestä ja ostovoimasta huolissaan. Purra on tarjonnut vain saksia ja keppiä. Harva ihminen lyömällä paranee./ Timo Soini tänään ip-lehdessä

Tykkään Timo Soinin jutuista.
Hänen vaimo on lääkäri.
Entinen puolisoni oli hyvinvointialalla, ja yrityksessä vastuullisessa tehtävässä.
Miksi en olisi saanut kertoa elämästämme anonyymina Annan perhepalstoilla? Siihen aikaa somemaailma oli erilainen.
Olisiko minun pitänyt arvata, että nettipusikossa kyttää silloin ja ikuisesti pervoja limanuljaskoita?
Suomessa on sananvapaus ja lukemisen vapaus. Luen vain itseäni kiinnostavia kirjoituksia.

En minäkään tiedä muita. Kerro minkäs lempinimisiä rekkautumattomia tääl sitten on?
Minä tiedän vain sen, että kerroin asioivani kotikulmieni alepoissa.
Minua nauratti tämän viikon uutinen, jossa haastateltiin kauppiasta myymälävarkauksista. Kerroin nollaluvulla olleeni alepan kassajonossa, kun naiskassa ryntäsi kaljavoron perään.
Mistäkö minun sitten olisi pitänyt kirjoittaa Annalla? Miksi tuon kaupan nimeen juututtiin, ja muut yrittäjät ovat saaneet olla rauhassa?
Mielestäni yli 20 vuotta kestänyt saaga saa jo häipyä ikuisuuteen.
Kirjoitan jatkossa niin, että alatte sotkea kirjoituksiani muihin hahmoihin.
Käyn seuraavaksi vilkaisemassa mitä Vauva av:n HK-ketjun sekopäät ovat keksineet. Googletin Helsingin turvatalot.
Nyt tiedän, että niitä on kolme.
Eihän sitä koskaan tiedä, jos otan uuden ukon, ja silloin turvatalolle on paljon tarvetta.
Ei kamelit tykkää, jos on huono henkinen ilmapiiri. Olenhan tämän palstan kirjoittajien mielestä mainitsemani eläimen kuljettajan entinen yksi monista vaimo.
Kaikki mitä tältä palstalta luet, on 100 % valhetta. Kysykää Riikka Purralta, jos tieto arveluttaa.

Minua nauratti tämän viikon uutinen, jossa haastateltiin kauppiasta myymälävarkauksista. Kerroin nollaluvulla olleeni alepan kassajonossa, kun naiskassa ryntäsi kaljavoron perään.
Mistäkö minun sitten olisi pitänyt kirjoittaa Annalla? Miksi tuon kaupan nimeen juututtiin, ja muut yrittäjät ovat saaneet olla rauhassa?
Mielestäni yli 20 vuotta kestänyt saaga saa jo häipyä ikuisuuteen.
Kirjoitan jatkossa niin, että alatte sotkea kirjoituksiani muihin hahmoihin.
Käyn seuraavaksi vilkaisemassa mitä Vauva av:n HK-ketjun sekopäät ovat keksineet. Googletin Helsingin turvatalot.
Nyt tiedän, että niitä on kolme.
Eihän sitä koskaan tiedä, jos otan uuden ukon, ja silloin turvatalolle on paljon tarvetta.
Ei kamelit tykkää, jos on huono henkinen ilmapiiri. Olenhan tämän palstan kirjoittajien mielestä mainitsemani eläimen kuljettajan entinen yksi monista vaimo.
Kaikki mitä tältä palstalta luet, on 100 % valhetta. Kysykää Riikka Purralta, jos tieto arveluttaa.
elä ota ukkoa kun ei niille ooturvataloa
kait?

#44 En muista kyseistä nimimerkkiä Annan sivulta kuten en myöskään Super-Setistä.
Hyppään tämän palstan mustien tekstit yli. Ei niissä ole mitään lukemisen arvoista.
Jostain syystä tämä ketju pätkii.
Tuskimpa muistatkaan, sillä en yleensä osallistunut niihin keskusteluihin, mihin sinä. Luin kyllä tekstejäsi, mutta ne liikkuivat yleensä alueilla, jotka eivät silloin minua kiinnostaneet.

Terapia-Ville on parhaillaan äänessä:

Hänet tietäen todnäk syvällisissä keskusteluissa eri saippuasarjoista ja niiden suurista vaikutuksista omaan elämään?
Super-Setis päivittää elämänsä saippuasarjaa Kaksplus av-palstan lukijoita kiduttamalla. Kirjoitustaito ei riitä yhdenkään lukijan mielenkiinnon ylläpitoon, ja
tarinoiden juoni toistaa samaa kaavaa.
Tuskin yksikään seuraaja ylläpitää suomen kielen taitoaan hänen jaarituksia lukemalla.

Hänet tietäen todnäk syvällisissä keskusteluissa eri saippuasarjoista ja niiden suurista vaikutuksista omaan elämään?
Ei, vaan ihan arkitodellisuudessa hän tuolloin pysytteli. Mutta hänen arkinen todellisuutensa poikkesi minun vastaavastani sen verran, ettei minulla juurikaan ollut mitään sanomista niihin keskusteluihin. Siellä ei silloin menty henkilöihin, vaan keskusteltiin asioista. Ja kun asiaan ei ollut mitään lisättävää, perustui tutustuminen vain lukemiseen.

Ei, vaan ihan arkitodellisuudessa hän tuolloin pysytteli. Mutta hänen arkinen todellisuutensa poikkesi minun vastaavastani sen verran, ettei minulla juurikaan ollut mitään sanomista niihin keskusteluihin. Siellä ei silloin menty henkilöihin, vaan keskusteltiin asioista. Ja kun asiaan ei ollut mitään lisättävää, perustui tutustuminen vain lukemiseen.
Sotket kirjoittajia keskenään. Suurin viehätys Annan palstoissa oli, että niillä harvoin mentiin henkilökohtaisuuksiin. Selkeä jaottelu aihepiireihin, joita oli runsaasti.
En kaipaa Annan aikaisia keskustelijoita eivätkä he minua.
Luultavasti Super-Setis haravoi palstan osioista pano- ja treffiseuraa.
Minulle palstailu oli hyvä henkireikä töiden lomassa. En tykännyt istua kahvihuoneissa isoissa porukoissa.
En enää palaa tähän puheenaiheeseen. Helsingissä on paljon lahjakkaita kirjoittajia, jotka asioivat alepoissa. Kotikulmillani on kolme myymälää, joissa on erittäin ystävällinen ja hyvätuulinen henkilökunta tervehtien iloisesti mennen tullen. Kävelyteillä ja kotipihassa usein möngertää alepa-ostosrobotti, jonka menoa on hauska katsella.

Hyvä on , Setis, en yritäkään keskustella kanssasi jatkossa.
Keljuilet vain vähempiosaisille.
HÄH? 😳😳😳

Vastaan itse kullekin miten itse koen asian omasta mielestäni olevan.

Harmaat vaatii täällä että teidät pitää osata jopa erottaa toisistanne, ja nyt tuli ihan hurja lisävaatimus. Jopa tulotasonnekin pitäisi tietää kommenttienne perusteella

Valaisetko meitä kaikkia tietämättömiä mustia, että miten ihmeessä se voidaan selvittää?

t. Setis, palstalle keväisestä luonnosta usean päivän jälkeen tänne takaisin palanneena

Jos todella olet eläkeläinen ja sinulla on aikuisia lapsia, niin eivätkö he kaipaa seuraasi, lapsenlapset esim.? Sen sijaan, että roikut kirjoittamassa myötähäpeää aiheuttavaa tekstiä.
Jos minulla on, niin tapaan hänet/heidät ihan piakkoin 😏

Osaatko ajatella, että jos heitä on, niin he saattavat olla jossain kaukana maailmalla?

Foorumille triggeröitynyt Alepakin sai samalla vastauksen omaan typerään kommenttiinsa.

Ja eksänkin tapasin hiljattain, ja pian uudestaan kun autan häntä eräässä asiassa jossa ei yksin pärjäisi millään, koska hän hentona naisena tarvitsee riskin Setiksen papuvoimaa: 💪😎

Viimeksi muokattu:
Minua nauratti tämän viikon uutinen, jossa haastateltiin kauppiasta myymälävarkauksista. Kerroin nollaluvulla olleeni alepan kassajonossa, kun naiskassa ryntäsi kaljavoron perään……

Etkö Alepa tehnyt asian eteen yhtään mitään? No en ole tosiaankaan yhtään siitä yllättynyt.

Mutta mitä tekikään Setis kun näki vastaavan tapahtuvan? Silloin pikkukaupan ainoa myyjä oli jossain takahuoneessa ja näin yllättäen siististi pukeutuneen nuoren naisen nappaavan heittokaljalaatikon (24 tlk) ja pakenevan samantien pihalla odottavaan autoon. Tulin kaupasta juosten pihalle, mutta se lähti silloin renkaat sauhuten pakoon, mutta otin valokuvan rekisterinumerosta ja ilmoitin poliisille ja tietysti kauppaankin.

Kysyin sitten seuraavalla kauppakäynnillä että jäikö se varas kiinni, niin myyjätär sanoi että eihän se poliisi koskaan mitään niistä kerro...

Super-Setis on avautunut ketjussa monella viestillä, ja saanut lääkettä sielunsa haavoihin vertaistukena.
Erikoista, ettei yksikään kirjoittaja ole ottanut nimimerkikseen Alko tällä palstalla.
Kirjoittajien jutuista päätellen se nimimerkki sopisi kuin nenä päähän monelle kirjoittajalle.

Sotket kirjoittajia keskenään. Suurin viehätys Annan palstoissa oli, että niillä harvoin mentiin henkilökohtaisuuksiin. Selkeä jaottelu aihepiireihin, joita oli runsaasti.
En kaipaa Annan aikaisia keskustelijoita eivätkä he minua.
Luultavasti Super-Setis haravoi palstan osioista pano- ja treffiseuraa.
Minulle palstailu oli hyvä henkireikä töiden lomassa. En tykännyt istua kahvihuoneissa isoissa porukoissa.
En enää palaa tähän puheenaiheeseen. Helsingissä on paljon lahjakkaita kirjoittajia, jotka asioivat alepoissa. Kotikulmillani on kolme myymälää, joissa on erittäin ystävällinen ja hyvätuulinen henkilökunta tervehtien iloisesti mennen tullen. Kävelyteillä ja kotipihassa usein möngertää alepa-ostosrobotti, jonka menoa on hauska katsella.
53 kertaa olen jo dementikko-Alepaa muistuttanut, etten edes tiennyt Anna-foorumin olemassaolosta. Mutta kun ei mene jakeluun, niin ei mene 🙄

Super-Setis on avautunut ketjussa monella viestillä, ja saanut lääkettä sielunsa haavoihin vertaistukena.
Erikoista, ettei yksikään kirjoittaja ole ottanut nimimerkikseen Alko tällä palstalla.
Kirjoittajien jutuista päätellen se nimimerkki sopisi kuin nenä päähän monelle kirjoittajalle.
Nikki Alepan Alko sopisi sinulle kuin nenä päähän 🤣🤣🤣
Niin sekavaa settiä täällä päästelet ihan päivittäin.
Mutta se vaan on turhan pitkä…

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä