Onko palstalla ketään joka on käyttänyt /käyttää LAIHDUTTAMISEEN lääkettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunis kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaunis kiitos

Vieras
Minun bmi on 36. Muuten olen suht terve verenpainetautia lukuunottamatta -l lääkitys.

Kävin lääkärillä ja sanoin etten jaksa enää tätä JOJO laihdutamista. APUA tarviin.

SAin reseptin Reductil 15mg lääkkeeseen ja surffailin nyt netissä ja löysin lääkkestä paljon tietoa. karvani nousi pystyy. Kamalasti sivuvaikutuksia :(
Minulla on Cozaar 10mg verenpainelääke jota siis tuon Reductilin kanssa syön sitten yhdessä kunhan uskallan moisen Redun hakea apteekista.
Ennen on lääke maksanut liki 80 euroa nykyään ilman kelan koravusta reilut 50euroa! onhan se paljon, mutta ei voi mitään.

MILLAISIA KOKEMUKSIA REDUSTA ON teillä käyttäjillä?
Onko paino laskenut? Paljonko?
Onko ollut sivuoireita?

Sain itse reseptin Acomplia-lääkkeeseen ja sen sivuvaikutuksina pahimpana on masennus...osalla vaatii lääkityksen. Ja univaikeudet. Kiva olla sitten sekaisin nukkumatta laihempana??! Tuntuu että niin monet on saaneet noita masennusoireita etten uskalla kokeilla. Lääke maksaa 105 e/kk

Tää menee nyt vähän asian vierestä mutta mun mielestä perusterveydenhuollossa vois olla oma vastaanotto niille joilla on iso bmi ja motivaatiota laihtua. Siellä vois käydä säännöllisesti vastaanotolla punnituksessa ja saamassa ohjeita ja tsemppausta. Samalla ne joilla on lääkkeitä kuvioissa olis kontrollin alaisena ettei satu mitään. Luulis että tulis kansantaloudellisesti edullisemmaksi pitkässä juoksussa.

Itse söin reduja 6 kk jonka aikana laihduin -12 kg !
Ainut sivuvaikutus oli alussa toi suun kuivuminen.
Muita sivuvaikutuksia ei koko aikana ilmennyt.
Redujen lopettamisesta on nyt kulunut vuosi ja painoa on tullut lisää +1 kg.
Että minä olen ainakin erittäin tyytyväinen ko. lääkkeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja kans:
Itse söin reduja 6 kk jonka aikana laihduin -12 kg !
Ainut sivuvaikutus oli alussa toi suun kuivuminen.
Muita sivuvaikutuksia ei koko aikana ilmennyt.
Redujen lopettamisesta on nyt kulunut vuosi ja painoa on tullut lisää +1 kg.
Että minä olen ainakin erittäin tyytyväinen ko. lääkkeeseen.

mahtavaa lukea näitä onnistumisia!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:
mulla on xenical, ainoa sivuvaikutus on rasvakakka...

Xenical? onko tehokas?

Eiks toi xenical juuri ole sitä turhankin ätäkkää ainetta? Itse en käytä kun ei tarvetta ole, mutta mitä lukenut olen joskus niin aiheuttaa erittäin helposti rasvaripulia mm.

Yhteistyössä