A
arvoton
Vieras
Olen ollut mieheni kanssa pian 7 vuotta. Suhteen alussa molemmat olimme typeriä ja teimme virheitä. Suoraan sanottuna molemmat petimme toisiamme kerran. Siitä noin vuotta myöhemmin mies teki saman uudestaan. Erosimme, mutta hetken mietittyämme palasimme yhteen. Sen jälkeen meillä on mennyt muuten hyvin, mutta nyt olen tajunnut etten voi edelleenkään luottaa mieheeni. Epäilen, että jos tilaisuus tulisi, hän saattaisi tehdä jotain typerää. Vähintäänkin olen varma hänen haaveilevan muista naisista. Tiedän hänen näkevän tietenkin kauniita naisia, tiedän itsekin keitä hän varmasti pitää kauniina ja voin kuvitella kuinka hän katselee muita. Itseäni ei tuon yhden teini-iän hairahduksen jälkeen ole muut miehet kiinnostaneet. Pelkään kuitenkin että mieheni ei ole samaa mieltä muista naisista. Tunnen itseni rumaksi, arvottomaksi.
Kannattaisiko vain erota? Tosin en usko että voisin luottaa kehenkään toiseenkaan. En tiiä mitä tekisin. En voi sille mitään että olen mustasukkainen, vaikka kuinka yritän olla olematta. Ehkä pitää vaan elää koko loppuelämä yksin.
Kannattaisiko vain erota? Tosin en usko että voisin luottaa kehenkään toiseenkaan. En tiiä mitä tekisin. En voi sille mitään että olen mustasukkainen, vaikka kuinka yritän olla olematta. Ehkä pitää vaan elää koko loppuelämä yksin.