Moikka,
Mulla todettiin pcos kesällä 2009.
Vauvaa oltiin yritetty vuoden verran.
Ikää löytyy 21.v enkä mielestäni ole ylipainoinen painoindeksi 23. Jouduin syömään aknen takia puolenvuoden kuurin ja nyt sitten olis taas pillereiden lopetus edessä 22 päivän päästä.
Onko kukaan raskautunut heti pillereiden lopetuksen jälkeen?
Ja saa kertoa muutenkin tarinoita yrityksestä ja vinkkejä toivottavasti saan.
Mulla todettiin pcos kesällä 2009.
Vauvaa oltiin yritetty vuoden verran.
Ikää löytyy 21.v enkä mielestäni ole ylipainoinen painoindeksi 23. Jouduin syömään aknen takia puolenvuoden kuurin ja nyt sitten olis taas pillereiden lopetus edessä 22 päivän päästä.
Onko kukaan raskautunut heti pillereiden lopetuksen jälkeen?
Ja saa kertoa muutenkin tarinoita yrityksestä ja vinkkejä toivottavasti saan.