Onko peli nyt menetetty:( oviksesta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli tikuttelin tuossa eilen illalla ja silloin testiviiva oli selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva. no nyt äsken testasin niin NYT Testiviiva oli SELKEÄSTI tummempi kuin kontrolliviiva! Että tapahtuuko se ovis mulla vasta NYt tästä testistä 24/36h kuluttua, vai onko jo liian myöhäistä jos "pääsee" vasta illalla pupuileen?

Kiitos jos joku viitsis valaista !!?

mun ovistestien ohjeissa ainakin luki, että kun testi on positiivinen niin pupuilu (ei tietysti tuota sanaa käytetty) pitäisi ajoittaa siitä hetkestä 24-48 tunnin sisään. Ja siinä nimenomaan tähdennettiin että ei ennen 24h, mutta kuitenkin ennen 48h. Että tuon mukaan ainakin pitäis hyvinkin ehtiä ja oikeastaan vasta huomenillalla pitäis pupuilla... En tiedä, ekaa kertaa tässä kierrossa ajattelin noita testejä kokeilla, joten itsekin aika ulalla, että miten noiden kanssa pitää toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mun ovistestien ohjeissa ainakin luki, että kun testi on positiivinen niin pupuilu (ei tietysti tuota sanaa käytetty) pitäisi ajoittaa siitä hetkestä 24-48 tunnin sisään. Ja siinä nimenomaan tähdennettiin että ei ennen 24h, mutta kuitenkin ennen 48h. Että tuon mukaan ainakin pitäis hyvinkin ehtiä ja oikeastaan vasta huomenillalla pitäis pupuilla... En tiedä, ekaa kertaa tässä kierrossa ajattelin noita testejä kokeilla, joten itsekin aika ulalla, että miten noiden kanssa pitää toimia.

ok, KIITOS SELVENNYKSESTÄ!:) Pitääpä sitten tänään hommailla ja vielä huomennakin;)

ahaa, kiitos Julietta selvennyksestä. Sitä kun on ensimmäistä kertaa noiden ovistestien kans tekemisissä, niin ei kaikkea tiedä. Nyt vaan sitten plussaa odottelemaan, toivottavasti minäkin sen saan.. Ja siihen rtestiin tietysti kans. Tsemppiä ja onnea myös aloittajalle!

Yhteistyössä