Onko perhepäivähoitajilla tapana antaa lahja lapselle, joka lähtee hoitopaikasta pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun poikani on ollut tämän kevään ihanalla perhepäivähoitajalla, mutta vaihtaa paikkaa nyt tässä kuunvaihteessa. Olin ihan puulla päähän lyöty, kun poika tuli hoidosta kotiin paketin kanssa (eikä edes ollut mikään ihan pieni lahja vaan parikymppiä maksanut).

Mä tein aikanaan kaikille lapsille kansiot, jossa kuvia koko hoitoajalta ja niihin sopivia tekstejä, runoja ja värssyjä. Liimailin tarroja, kiiltokuvia yms. Vähän sellaset skräppäyskansio tyyliset.
Eli näiden teko alkoi aina heti jo kun lapsi aloitti hooidon (aloitin kuvien keräämisen yms)

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Mä tein aikanaan kaikille lapsille kansiot, jossa kuvia koko hoitoajalta ja niihin sopivia tekstejä, runoja ja värssyjä. Liimailin tarroja, kiiltokuvia yms. Vähän sellaset skräppäyskansio tyyliset.
Eli näiden teko alkoi aina heti jo kun lapsi aloitti hooidon (aloitin kuvien keräämisen yms)

Tosi hyvä idea! Varmasti ovat lapset ja perheet tykänneet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:

Tosi hyvä idea! Varmasti ovat lapset ja perheet tykänneet.

Kuulemma ovat tykänneet =)
Yhdellä äidillä pääsi itku kun annoin kansion ja sitä katseli.
Ja vuosien jälkeen olen perheitä nähnyt ja ovat kertoneet että aika ajoin kansioita yhä kotona katsellaan ja muistellaan hoito aikoja =)

Yhteistyössä