Onko pitkä iso mies muka seksikäs

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tabut uusiksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tabut uusiksi

Vieras
Jos mies on pitkä ja harteikas, niin onko se enää seksikästä?

Niin, tämä oli kysymys naisille, että onko muka totta, että pitkä mies jolla on leveät hartiat, eli raamikas mies olisi seksikäs?

Onko tämä totta, vai joku vanhanajan väärä kuvitelma.

Miten te näette miehen viehättävyyden, onko sellainen joku pitkä leveäharteinen mies enää hot, vai onko se menneisyyttä?

Jokaisella on oma juttunsa, itselleni pitkä mies on vaikuttava. Totta kai muutakin täytyy olla, mutta kaikki ihastukseni ovat olleet vähintään 185. Tiedä sitten johtuuko omasta pienuuskompleksista (alle 160) vai mistä.

Ihmisestä kiinni, mutta kyllähän se "iso mies" on usein miehekkäämpi ja seksikkäämpi kuin pieni rimpula. Näissä on kuitenkin paljon poikkeuksia ja esim olemus ym vaikuttaa paljon. Ei voi sanoa, että tietyn näköiset miehet on vaan seksikkäitä.

Oma mieheni on 165cm, eli monen mittapuulla kai lyhyt, mutta ei mikään rimpula vaan miehekäs ja oikein seksikäs :)

On tietysti. No, pituus ei oo niin tärkeä, mutta isot lihakset on ihanat. Pienetkin lihakset tietty riittää, mutta silloin täytyisi olla todella laiha, ei saisi olla läskiä yhtään.

No kyllä siihen muutakin tarvitaan :D

Mutta jos on kaksi hyvännäköistä miestä ja toinen on pieni ja toinen on pitkä ja harteikas niin kyllä se pidempi sen voiton vie.

Mä olen pitkä nainen ja valitettavasti olen pituusrasisti :D en voisi kuvitella olevani lyhyen miehen kanssa.

[QUOTE="Ehkä";29211487]riittää ettei ole pieni. Pienikokoisen miehen kanssa en tunne oloani seksikkääksi vaan jättiläiseksi.[/QUOTE]

Mutta varmaan sellainen pienikokoinen mies kelpaa sinulle, jos hänellä on kauniit kasvot.

vs. iso mies jolla ei ole niin kauniit kasvot.

Alkuperäinen kirjoittaja pitkässä vara parempi;29211498:
No kyllä siihen muutakin tarvitaan :D

Mutta jos on kaksi hyvännäköistä miestä ja toinen on pieni ja toinen on pitkä ja harteikas niin kyllä se pidempi sen voiton vie.

Mä olen pitkä nainen ja valitettavasti olen pituusrasisti :D en voisi kuvitella olevani lyhyen miehen kanssa.

En usko sinua.

Jos pienemmällä miehellä on kauniimmat kasvot, otat sen varmasti.

Ei auta jos on raamikas mies, mutta ei niin kauniit kasvot.

Näyttää siltä, että naiset tuppaa valitsemaan vähintään itsensä pituisia miehiä (jolloin lyhyelle naiselle voipi kelvata lyhytkin mies). Tai toisinpäin. Kelpaako lyhyille/keskimittaisille miehille pitkä, tai varsinkaan iso, nainen?

Vastatakseni otsikkoon: ei se seksikkyys ole pelkästään pituudesta kiinni. Pitkiä ja raamikkaita miehiä pidetään näyttävinä, mutta seksikkyys on muutakin (älyä, asennetta, huumorintajua. lämpöä, miellyttävää olemusta jne.)

Kyllä pidän pitkiä ja harteikkaita miehiä seksikkäimpinä. Lyhyet ja kapeaharteiset ei vaan sytytä... Myös korkea ääni, lässyttäminen ja pelkät viikset on ISO turn off.

Oma mieheni on juuri täydellinen ja mitat ovat 185/80. :) On myös kasvoista erittäin komea. Joskus ihmettelenkin, miten näin tavallisennäköinen nainen on tuollaisen alfan saanut. :D

Mulla merkkaa enemmän kasvot ja ns. karisma kuin pituus yms. Tiedän monia seksikkäitä miehiä, jotka ovat pitkiä ja raamikkaita (liian bodatuista en yleensä tykkää), mutta myös hyvin toisentyyppisiä ihanuuksia.

[QUOTE="vihreä";29211627]Peesi. Ei mitään silosta ja kaunista, vaan enemmän luonnetta ja raameja.[/QUOTE]

Juuri näin. Lisäksi pitää näyttä siltä, että paristi on turpaankin tullut. Iso, harteikas mies (ei läski kuitenkaan) on makuuni. Rimpulan seurassa tuntisin itseni amatsooniksi (olen hieman keskivertoa pidempi ja suht lihaksikas).

En mä oikein tiedä voiko joku kaksmetrinen nyt olla enää edes seksikäs, köyryynhän sen selkäkin jo painuu, ja jalat saattaa näyttää suhteettoman pitkiltä tolpilta. En tiedä, en oikein pitkiä ole koskaan saanut.
Olen "joutunut huolimaan" useita itseäni lyhyempiä, joten kai mä sitten olen vain niin tottunut pikkuisiin miehiin. Tosin kauhean ruipelo ei ole kovin seksikäs, ja näyttäis ehkä naurettavalta kun itse olen aika harteikas.

Mun mielestä pitkä ja raamikas mies on ihana. En tarkoita sellasta lihaskimppua, jonka hauikset ovat metrin paksuset ja siihen tyylin, mutta raamikas pitää olla, ei rimpula. Johtunee siitä, että olen itse 172 cm ja käyn harrastan fitnessiä - mulla on lihaksia enemmän kuin joillain rimpuloilla miehillä.
Mulle turn on on pitkä ja raamikas mies, oi nam.

Yhteistyössä