Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä olen meidän suvusta näin äkkimiettimältä ainoa, jolla on pitkät hiukset.
Mielestäni asia on juuri päinvastoin.
Lyhyet hiukset ovat pakkomielle nykyajan nuorille ihmisille.
Kaikkien on PAKKO kyniä se tukka kananperseeksi, kun se sattuu olemaan muotia ja sitten kiskotaan niskaan vielä sentinmittaiset saparot :x :x :x .
Kukin tyylillään toki toki...
Mitä tarkoitat tuolla "mielestäni asia on päinvastoin.."? Nimenomaan olen sitä mieltä että jokaisella saa olla sellaiset hiukset kun tykkää. En vain ymmärrä sitä että puututaan siihen millaiset hiukset itse tykkää pitää. Lyhyet hiukset saa laitettua myös tyylikkäästi, harvalla aikuisella se on "kananperse".
Sitä kuten ensimmäisessä viestissä ilmaisinkin, eli mielestäni nykypäivänä se lyhyt tukkaq on ihmisille pakkomielle.
Nykymuoti on lyhyille hiuksille sopivaa ja huvittavaa huomata täälläkin tuppukylässä, miten joka toisella nuorella naisella on tismalleen samanlainen tukkatyyli, se kun on tällä hetkellä IN

.
Tottakai jokaisella saa olla sellaiset haivenet kuin itse lystää.
Mulle on sen sata kertaa kampaaja ehdottanut, jotta leikataanko lyhyt?!?
|O |O |O
Ei leikata!
Pointti aa; mulla on iso pää, ja lyhyellä tukalla pää näyttäisi kaksi kertaa suuremmalta.
Pointti bee; mä olen vuosia kasvattanut tätä fledaa, en aio aloittaa samaa ruljanssia ihan heti uudelleen
Ja pointti cee;pitkä tukka on helpompi=mikäli et jaksa sitä sen kummemmin laittaa vaikka duuniin, senkun sipaset ponnarille niskaan.
Jos taas haluat laittaa, on vaihtoehtoja monia.
Nykymuodissa sun on se tukka joka aamu suittava kuosiin vahalla, jotta ne muodikkaat värjäykset sieltä seasta näkyy...
Kiitos, mut ei mulle

.