Onko postil- luukustanne/laatikkoonne ilmestynyt mainoksia,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja La Paset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

La Paset

Vieras
joita ette, juuri tuolloin, ole hyvällä katsoneet?

Ymmärrän, että työtänsä hekin tekevät, mutta joskus lähestymistapa suorastaan hävettää, heidän puolestaan.

Minua kismittää se, että sinutellaan tuntematonta ihmistä. Hyvä etunimi, olet...

Se, miksi otin esille tämän aiheen, johtuu siitä, että mieheni nukkui pois. Pian tämän jälkeen puolisoni sai mainoksen, jos menisi naimisiin. Naimisissa olimme ehtineet olla hyvin pitkään.
Kun perunkirjoitus tuli ajankohtaiseksi, minä sain, nimelläni, mainoksen, että saisin lainaa..., vaikka juuri oli tehty selko omaisuudestani.

Tiedän, että mainosalalla ei mene hyvin, kuin niin monella muullakin alalla, mutta, tuo sinuttelu ei mielestäni sovi lahden tälle puolelle vielä, ailuisille ihmisille.

Onko paikalla mainosalalla toimivaa? Miten te toimitte joskus niin epäkorrektisti? Onko se yksittäisen mainosihmisen/koko poppoon päätös, että näin tehdään/sinutellaan, tai muuten?

Minä en noihin edes kiinnitä huomiota, harvoin edes kyseisiä mainoksia luen ja jos luen, niin en sen kummemmin ala niitä analysoimaan. Se on vain myyntitaktiikkaa ja eihän ne siellä mainostoimistossa tiedä ihmisten sen hetkisiä elämäntilanteita.
Ja tuosta sinuttelusta, niin minusta taas teitittely kuulostaa monesti epäluonnolliselta ja jotenkin jäykältä.

joita ette, juuri tuolloin, ole hyvällä katsoneet?

Ymmärrän, että työtänsä hekin tekevät, mutta joskus lähestymistapa suorastaan hävettää, heidän puolestaan.

Minua kismittää se, että sinutellaan tuntematonta ihmistä. Hyvä etunimi, olet...

Se, miksi otin esille tämän aiheen, johtuu siitä, että mieheni nukkui pois. Pian tämän jälkeen puolisoni sai mainoksen, jos menisi naimisiin. Naimisissa olimme ehtineet olla hyvin pitkään.
Kun perunkirjoitus tuli ajankohtaiseksi, minä sain, nimelläni, mainoksen, että saisin lainaa..., vaikka juuri oli tehty selko omaisuudestani.

Tiedän, että mainosalalla ei mene hyvin, kuin niin monella muullakin alalla, mutta, tuo sinuttelu ei mielestäni sovi lahden tälle puolelle vielä, ailuisille ihmisille.

Onko paikalla mainosalalla toimivaa? Miten te toimitte joskus niin epäkorrektisti? Onko se yksittäisen mainosihmisen/koko poppoon päätös, että näin tehdään/sinutellaan, tai muuten?

Nyt on vuosi 2013 ei 1950, joten suomessa sinutellaan kaikkia. Siinä se.
Otan osaa puolisosi menetyksestä. Maailma ei kuitenkaan pysähdy siihen. Kaikki muu pyörii ennallaan. Mainoksia ei lähetetä kenellekkään henkilökohtaisesti vaan ne tungetaan kaikkien postilaatikkoon. Mikäli mainokset sinua häiritsevät, voit laittaa postilaatikkoon lapun, että EI mainoksia kiitos.

Otan osaa puolisosi menetyksestä. Maailma ei kuitenkaan pysähdy siihen. Kaikki muu pyörii ennallaan. Mainoksia ei lähetetä kenellekkään henkilökohtaisesti vaan ne tungetaan kaikkien postilaatikkoon. Mikäli mainokset sinua häiritsevät, voit laittaa postilaatikkoon lapun, että EI mainoksia kiitos.

Vaikka laatikossa lukee Ei mainoksia, niin silti pitseriat ja kiinteistönvälittäjät tunkevat niihin mainoksensa. Olen alkanut epäilemään etteivät ihan kaikki osaa lukea.

EI, vanhempia ihmisiä ei sinutella ilman heidän lupaansa. EI edes 2013 luvulla.

Mua aina tympii noi vastaanottajan nimee käyttävät mainokset... koittavat saada mainoksensa tuntumaan henkilökohtaiselta, mutta mulla kun on kutsumanimenä toinen nimi ja mainokset tulee aina sillä ekalla nimellä niin ei kyllä tunnu yhtään henkilökohtaselta.

[QUOTE="vieras";28592299]Vaikka laatikossa lukee Ei mainoksia, niin silti pitseriat ja kiinteistönvälittäjät tunkevat niihin mainoksensa. Olen alkanut epäilemään etteivät ihan kaikki osaa lukea.[/QUOTE]

Se voi muuten olla :)

Olen itse keski-ikäinen, en vielä vanhus, mutta tulen mielelläni teititellyksi! Puhelinmyyjät nyt ärsyttää muutenkin, mutta erityisesti ärsyttää sinuttelu. Itse myös teitittelen sekä oman ikäisiäni että varsinkin itseäni vanhempia vieraita ihmisiä, aika herkästi teitittelen jopa itseäni nuorempia (esim. kaupan kassalla tai muussa palvelutilanteessa asiakkana ollessani).

Yhteistyössä