Onko puolisolla kiukkupäissään oikeus....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Samoin hän repi lähestulkoon kymmenen valmiiksi pakkaamaani huutonetin kirjettä riekaleiksi.

Muu kuulostaa normaalilta väsymykseltä, mutta tuo kirjeiden repiminen on käytännössä vain sinun satuttamista.. mikä ei ole hyvä ennuste. Suojeluvietti estää miestä satuttamasta naista jota oikeasti rakastaa ja arvostaa.

Ei todellakaan ole oikeus tuhota tavaroita! Typerä mies sulla! Ja mitä siihen nalkuttamiseen tulee: Oon sanonut mun miehelle, että jos teet tasapuolisesti kotitöitä ja osallistut lastenhoitoon, mun ei tarvitse pyydellä/huomautella (mies sanoisi nalkuttaa). Silloin pääsen minä helpommalla ja mies myös (ei nalkutusta), eikä tule turhasta riitoja.

Seuraavan kiukkupuuskan aikana voi se teijän vauva tai vanhempi lapsi?? olla vihan kohteena ->provosoi. tai sie saat selkäästi, mieti kahesti sillä tuosta se lähtee. kohta alat varomaan sanomisia, kyttäät miestä millä kiirillä on. jos siihen alat niin sinut haetaan mustaan pitkään autoon sieltä. laita ukko jäähylle hetkeksi, miettimään. ei tuomosesta ole oikeutta suuttua, saati hajottaa toisten tavaroita. oisin laittanu jo kartanolle jos lasten tavaroita ois rikkonu.

Yhteistyössä