Onko rasisti, jos ei hyväksy maahanmuuttajien käytöstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
joo,suomalaiset juopot ja narkitkin vois vaikka ryhdistäytyä ja mennä duuniin...eikä maksattaa kulujansa työtä tekevillä suomalaisilla ja ulkomaalaisilla..

Niin. Hoidetaan ensin ongelmat suomalaisten keskuudessa ja jos rahaa ja keinoja riittää otetaan hyysättäväksi niitä pakolaisia. Mutta miksi haluat tänne elintasopakolaisa esim Somaliasta. Siellähän sota on jo päättynyt 10 vuotta sitten.

Minä en kyllä haua hyysätä suomalaisiakaan työtäpakoilevia. Minusta nuo kelan ja sossut tuet voisi lakkauttaa niiltä, jotka eivät ole päivääkään työtä tehneet esim viiden vuoden aikana. Oli kansalaisuus mikä tahansa. Eläkeläiset ja sairaat tietty asia erikseen.

joo,suomalaiset juopot ja narkitkin vois vaikka ryhdistäytyä ja mennä duuniin...eikä maksattaa kulujansa työtä tekevillä suomalaisilla ja ulkomaalaisilla..

Niin. Hoidetaan ensin ongelmat suomalaisten keskuudessa ja jos rahaa ja keinoja riittää otetaan hyysättäväksi niitä pakolaisia. Mutta miksi haluat tänne elintasopakolaisa esim Somaliasta. Siellähän sota on jo päättynyt 10 vuotta sitten.

ehkäpä ne somalialaiset ovat heitä,jotka ovat tulleet tänne vuosia sitten..paha mennä sanomaan kenenkin statusta ihan vaan noin niinkun näkemältä..

enkä mielestäni missään vaiheessa ole sanonut,että haluan tänne elintasopakolaisia,vai sanoinko?Tänne kun ei niin vaan tulla..mutta sitähän te ette ymmärrä/tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Pitääkö suvaita esim. somalien tulo tänne elintasopakolaisiksi nauttimaan sossun rahoista ja kenties tekemään pikkurikoksia (joskus isompiankin). He eivät halua elää maassa maan tavalla, vaan ovat haluttomia menemään töihin, haluttomia oppimaan kieltä ja vaatiavat sitä ja tätä.

Minulla ei ole mitään tummaihoisia vastaan, mikäli he käyvät töissä tai kouluttavat itseään, maksavat veronsa, asuntonsa, ruokansa ja vaatteensa ihan itse, kuten minäkin. Ja mikäli he käyttäytyvät samoin kuin normaalit suomen kansalaiset.

Olenko siis rasisti, kun en halua tänne elintasopakolaisia?

pitää nyt kyllä sanoa että nuo kuvailemasi sossun rahoja käyttävät ja pikkurikoksia tekevät työtä karttavat, jotka tiedän ovat ihan EHTOJA SUOMALAISIA!

ne maahanmuuttajat, jotka tiedän, käyvät töissä ja maksavat veronsa.....

Varmasti niitä löytyy myös alkuperäisistä suomalaisista. Mutta itse en kyllä ole nähnyt esim. somalimiestä työssä koskaan.

Käys vaikka stadissa ajelemassa dösällä ;)

Ehkä kaikki ei pidä bussikuskin tai siivoojan ammattia työnä? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niinhän se usein on: joko mamut eivät tee töitä tai sitten heidän tekemäänsä työtä ei arvosteta. Ja jos mamu on ns. arvostetussa asemassa niin se vie suomalaiselta duunin.

Tietyille ihmisille ei mikään kelpaa.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Pitääkö suvaita esim. somalien tulo tänne elintasopakolaisiksi nauttimaan sossun rahoista ja kenties tekemään pikkurikoksia (joskus isompiankin). He eivät halua elää maassa maan tavalla, vaan ovat haluttomia menemään töihin, haluttomia oppimaan kieltä ja vaatiavat sitä ja tätä.

Minulla ei ole mitään tummaihoisia vastaan, mikäli he käyvät töissä tai kouluttavat itseään, maksavat veronsa, asuntonsa, ruokansa ja vaatteensa ihan itse, kuten minäkin. Ja mikäli he käyttäytyvät samoin kuin normaalit suomen kansalaiset.

Olenko siis rasisti, kun en halua tänne elintasopakolaisia?

pitää nyt kyllä sanoa että nuo kuvailemasi sossun rahoja käyttävät ja pikkurikoksia tekevät työtä karttavat, jotka tiedän ovat ihan EHTOJA SUOMALAISIA!

ne maahanmuuttajat, jotka tiedän, käyvät töissä ja maksavat veronsa.....

Varmasti niitä löytyy myös alkuperäisistä suomalaisista. Mutta itse en kyllä ole nähnyt esim. somalimiestä työssä koskaan.

Käys vaikka stadissa ajelemassa dösällä ;)

Hupsista... :whistle:

Kyllä täällä saa kukin ongelmansa hoidettua JOS HALUAA.

Niin, jos haluaa. Moni haluaa elää sossun rahoilla, onhan tämä palstakin täynnä teini-äitejä ja muuten nuorena lapsensa hankkivia, joita ei opiskelu tai työnteko kiinnosta pätkääkään kun lapsia tasaseen pyörittävinä saavat elarit ja sossun tuet juoksemaan... Työnteko tekisi hyvää heillekin.

Toivottavasti porvarihallitus jatkaa aloittamallaan tiellään leikkaa lisää näitä tukia, töihin mars vaan vinkumasta kaikki elätit!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Niinhän se usein on: joko mamut eivät tee töitä tai sitten heidän tekemäänsä työtä ei arvosteta. Ja jos mamu on ns. arvostetussa asemassa niin se vie suomalaiselta duunin.

Tietyille ihmisille ei mikään kelpaa.

Juuri näin. Ja useimmiten nämä vinkujat itse ovat niitä, jotka nostavat isoja tukia tekemättä sen eteen yhtään mitään.

Yhteistyössä