Onko raskaus enää mahdollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tunteita

Uusi jäsen
25.03.2014
3
0
1
Heips! :)
Eli itselläni nyt ollut pulma jo kuun alusta saakka. Ovulaatiosta seuraavana päivänä 3.3 minulla kipeytyivät rinnat ja olivat niin pinkeät että heräilin keskellä yötä, jos olin kääntynyt jotenkin niin että rinnat koskivat patjaa, sen jälkeen alkoi vain todella "outo" tunne, siitä viikon kuluttua alkoi päivä kerrallaan tulla lisää kummallisia oireita alkaen alavatsan nipistelyistä (oikea & vasen). Siitä aloin sitten arvailemaan onko raskaus mahdollinen :o , oltiin miesystävän kanssa pupuiltu ovulaatiopäivänä. :D

Olen 22-vuotias, opiskelija ja mies alkava yrittäjä, joten ei ole lastenteko ollut vielä suunnitelmissa eikä haaveissa ainakaan muutamaan vuoteen, mutten aborttiakaan alkaisi tehdä jos vahinko kävisi.
Käytän e-pillereitä, enkä ole niitä unohtanut, maha on kyllä usein ollut löysällä niin en sitä tiedä miten on ehkäisyyn vaikuttanut. Tein 4 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää raskaustestin, joka oli negatiivinen. Kuukautiset alkoivat päivää aikaisemmin niukkana ruskeana vuotona (on ollut 6v säännölliset, kierto 28pv) ja seuraavana päivänä tuli jo veristä vuotoa joka kesti 2 päivää jonka jälkeen pystyin mennä jo ohuella siteellä.(yhden klimpin näin tokana päivänä josta päättelin etten ole raskaana) Kuukautiset ovat normaalisti runsaat ja kivuliaat, aikanaan aloitin siksi e-pillerit.

Kuukautisten jälkeen muut oireet jatkuivat, mutta rintojen kipeys lähti pois. Tein seuraavana päivänä uuden testin, koska olo ei ollut muuttunut ollenkaan kuukautisista huolimatta ja sain haalean plussan. Kauhistuin hetkeksi, mutta sitten ajattelin odottaa vielä muutaman päivän ja kokeilla digitaalista testiä, negatiivinen. Se oli siis tänään, mutta nipistelyt jatkuvat edelleen, järjetön väsymys piinannut jo 2 viikkoa, turvottaa, pissattaa, etoo. Jos minulla on niinkun epäilen ollut varhainen keskenmeno niin voiko oireita vielä olla? Vai voiko mieli tehdä tepposia, nipistykset ja repäisyt vaan tuntuvat kovin aidoilta, en tiedä voiko niitä keksiä! Apua. Tuli pitkä viesti, mutta en tiedä onko vielä syytä uusia testi vai ignoorata vain oireilut?

Onko kellään ollut vastaavaa?

Viimeksi muokattu:
Vaikka olisitte harrastaneet seksiä ovulaatiopäivänä, ei sulle raskausoireita vielä olisi siitä seuraavana päivänä tullut. Joillakin ovulaatio itsessäänkin saa aikaan oireita.

Oliko siinä testiviivassa väriä? Vai oliko harmaa? Jos oli harmaa, se oli vain viivanpaikka. Ja digitestihän sulle negan jo antoikin.

Ei mikään sp-tauti olisi mahdollinen?

Ei ollut ensimmäisenä viikkona muutakuin rinnat todella kosketusherkät ja jotenkin "kireänä", ovulaatiosta vasta viikon päästä alkoi tulemaan muuta pientä. Viiva oli haalean vaaleanpunainen, kyllä silmillä erotti. Niin kyllä uskon digitestiin, halusinkin sen takia digin koska olen ymmärtänyt että niihin voi luottaa eikä anna väärää tulosta? ihmetyttää vaan oudot oireilut jotka tahtovat silti jatkaa ja väkisin alkaa kyseenalaistamaan sen kautta hiukan sitä jos ei ole tyypillistä keskenmenolle että oireita jatkuisi vielä jonkin aikaa? :/ sp-taudit on molemmilta tsekattu suhteen alussa, 1,5v sitten ja puhtaita oltiin. :)

Aikasemmin ei ole koskaan tuommoista kipua ollut ovulaation jälkeen.
Mutta ok, sitten uskon että on ollut varhainen keskenmeno. Ja näytti varmaan plussaa kuukautisten jälkeen siksi koska testi oli todella herkkä? eikös raskaushormonia voi vielä virtsassa olla jonkun aikaa vaikka olisi mennyt kesken?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä