Onko raskaus enää mahdollinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunteita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tunteita

Uusi jäsen
25.03.2014
3
0
1
Heips! :)
Eli itselläni nyt ollut pulma jo kuun alusta saakka. Ovulaatiosta seuraavana päivänä 3.3 minulla kipeytyivät rinnat ja olivat niin pinkeät että heräilin keskellä yötä, jos olin kääntynyt jotenkin niin että rinnat koskivat patjaa, sen jälkeen alkoi vain todella "outo" tunne, siitä viikon kuluttua alkoi päivä kerrallaan tulla lisää kummallisia oireita alkaen alavatsan nipistelyistä (oikea & vasen). Siitä aloin sitten arvailemaan onko raskaus mahdollinen :o , oltiin miesystävän kanssa pupuiltu ovulaatiopäivänä. :D

Olen 22-vuotias, opiskelija ja mies alkava yrittäjä, joten ei ole lastenteko ollut vielä suunnitelmissa eikä haaveissa ainakaan muutamaan vuoteen, mutten aborttiakaan alkaisi tehdä jos vahinko kävisi.
Käytän e-pillereitä, enkä ole niitä unohtanut, maha on kyllä usein ollut löysällä niin en sitä tiedä miten on ehkäisyyn vaikuttanut. Tein 4 päivää ennen kuukautisten alkamispäivää raskaustestin, joka oli negatiivinen. Kuukautiset alkoivat päivää aikaisemmin niukkana ruskeana vuotona (on ollut 6v säännölliset, kierto 28pv) ja seuraavana päivänä tuli jo veristä vuotoa joka kesti 2 päivää jonka jälkeen pystyin mennä jo ohuella siteellä.(yhden klimpin näin tokana päivänä josta päättelin etten ole raskaana) Kuukautiset ovat normaalisti runsaat ja kivuliaat, aikanaan aloitin siksi e-pillerit.