onko raskaustestit luotettavia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mansikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mansikka

Vieras
Hei!
Minulla on menkat ollu nyt jo 7 päivää myöhässä, tein clearblue raskaustestin eilen illalla, näytti negaa, onko nuo testit aivan luotettavia vai pitäisikö mennä lääkäriin...mulla ei tosin ole kovinkaan säännölliset kuukautiset mutta ei mielestäni noin paljoo ole ennen heittänyt..
Kiitos kaikille jotka jaksavat vaivautua vastaamaan:)

Tee muutaman päivän päästä uudestaan, koska voi olla niin että ei virtsassa oo tarpeeks ollu raskaushormoonia. Mutta on noi testit kyl aika luotettavia. Tosin itelleni kävi niin että tein apteekin oman testin näytti negaa, mutta oireet jatku ja menkat ei vaan alkanu niin tein predictorilla ja plussa tuli. Nyt onkin sit menossa 11+1 :).

mulla on ainakin toiminut. edellisessä raskaudessa en edes malttanut ootella menkkojen poisjäämiseen asti, vaan tein jo muutama päivä aikasemmin ja heti näytti. mutta oon kuullut et parilla kaverilla on alkuun tullut virheellinen nega ja jotkin lääkkeethän saattaa vissiin vaikuttaa myös?

Apteekin testillä mullakin näytti plussan vaikka menkat oli kolme päivää myöhässä. Ja heti tuli plussa ruutuun.
Tee uus testi parin päivän jälkeen ja jos sittenkään ei näytä ko negaa nii odottele tai ota yhteys tk:hon lääkärille.

Yhteistyössä