Onko reilua mieheltä?

Onkohan meillä sama mies? :kieh:
Nimittäin tapahtunut joskus meilläkin vastaavaa... ei kylläkään lähiaikoina, mut siis joskus ollaan menty lasten kans mummilaan, et saa mies järjestää äijäbileet kavereille.... Ja toisinpäinhän homma ei meilläkään toimi! :kieh:

Koita pitää puoles! Järjestät sitte tyttöjen pirskeet ja mies lasten kans muualle! (ja tiedän, helpommin sanottu kuin tehty)

:/ ei nyt kuulosta kovin mukavalta tuo miehesi. sietäisi saaha selkäänsä kuin noin huonosti sua kohtelee.
sanot hänelle että koskas sulla on ne naisten pikkujoulut jonne miehiä ei huolita. että mine sinä menet lasten kanssa.
ja järjestä omasi ensin jos mieheen ei ole luottamista niin lupaa mennä lasten kanssa mut ei kuitenkaa mene

mitä jos veisitte yhdessä muksut jommankumman vanhemmille, ja pitäisitte yhdessä pikkujoulut niin miehen työkavereille kuin sinun kavereille, pankaa siivous puoliksi aamulla?
Kyllä miehenkin täytyy joustaa, jos minun mieheni kehtaisi vain itselleen vaatia, eikä ottaisi minua ikinä huomioon, niin yksinään saisi mies elellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Jos toi toimis molemin päin niin ei siinä sit mitään. eli sanot miehelles, että sillä ehdolla, että saat seuraavana viikonloppuna pitää pikkujoulut tyttöjen kesken teillä. Ja vannotat et siivoo itse jälkensä pikkujoulujen jälkeen.

:wave: näin.. ei siinä mitään jos haluaa pitää äijä illan muttta sitten pitää myös suostua että sä pidät tyttöjen illan.

meillä kyllä pidetään ihan yhteiset pikkujoulut kavereille

Tätä peesailen ihan täysin.

Jos mun mies kieltäytyis tekemästä mulla samanlaista palvelusta, niin tunkisin ne pikkujoulunsa sen hanuriin :kieh: Mutta jos homma toimii molemmin puolin, niin asia ois ihan ok. Mutta sinuna en suostuis, en kiusallanikaan!!!!!

Tuntuu, että olet valmis alistumaan, ennen kun olet edes puhunut miehesi kanssa. Älä ole marttyyri, vaan vaadi, että saat haluamasi. Niin kauan miehesi kävelee ylitsesi, kun annat sen tapahtua. Tuossa alla kaksi viestiäsi, siinähän jo osoitat, että olet jo luovuttanut:

Hei ei meillä toimi noin tää homma. Se vaan olis niinkun miehinen oikeus pitää juhlat ja mun olla lasten kaa (kuten aina muulloinkin). Ja kun näkis ton siivoavan edes kerran kuussa, niin olis aika ihme...

Tuntuu sit olevan taas bändihommia sun muita tulossa, niin tuskinpa sitä viikonloppua mulle tulee...

mikä hemmetin suhde tuo on että sinun pitää lähteä jotta mies saa pikkujoulut järjestää?? Kun kerran mies ei lähde että sinä saisit järjestää tyttöjen illan. Jos ei teillä ton vertaa kunnioiteta toisia niin mitä helvettiä sitä yhdessä ollaan? Molemmilla kuuluu ja SAA olla omat menot, kumminkin puolisoa kunnioittaen.

Meillä mies pitää kerta vuoteen saunaillan miesporukalle ja minä väistyn silloin lasten kanssa taka-alalle, ja mies väistyy myös kerran vuodessa kun minä pidän tyttöjen saunaillan.
Ei meillä ole kuin kerran vuodessa omat juhlat. Ja kerran vuodessa yhteiset, tänä vuonna 20v naimisissa joulukuussa!

Kyllä sun selkä YHDEN YÖN kestää huonolla patjalla, ja jos tosiaan ei kestä niin mene hotelliin. Ei ne paljoa maksa yhdeltä yöltä. Miksi pitää kaikki tehdä niin vaikean kautta ja vinkua pienestäkin.

Ja jos kerran haluat pitää tyttöjen illan mutta kumminkaan sulla ei ole ketään muuta kuin äitisi jonka luo voit mennä. Missä ne muut tytöt on?
Kyllä jollekin tyttöystävälle pääsee yöksi, olisihan se lapsillekin kokemus olla äidin kanssa kavereilla yötä. Tai kummitädillä.

Jos et anna miehesi elää, koputat selkään koko ajan, niin kohta se koputtaa sun selkään ainaisesta valituksesta!

Elä ja anna toistenkin elää! Et kuole yhteen iltaan ja yhteen pikkujoulusiivoukseen. Ne on vaan kerran vuodessa! Relax!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä kyllä toinen aikuinen poistuu sopuisasti tytön kans takavasemmalle, jos toinen haluaa pitää kotona kemut kavereilleen. Viime jouluna meillä oli tyttöjen pikkujoulut täällä meillä, ja mis meni koko viikonlopuksi koirien ja tytön kans mummolaan.
Ja tarpeen tullen minä lähden myös omien vanhempieni luo.

Kyllä mustakin juuri näin on aikuismaista kytöstä. Pitää osata antaa omaa aikaa toisellekin. Ystävyyssuhteet ja välillä tapahtuva ilonpito on todellakin suotavaa! Ilman muuta lähtisin, yksi tai kaksi yötä menee mukavasti missä vaan.
Mut kyllä juhlien järjestäjä saa jäljet siivota.

En jaksanu lukee koko ketjua, mutta mökkejä/huviloita saa vuokrattua muutamalla satasella. Vuokratkoon sellaisen, niin ei ole sun kontoilla se siivouskaan sitten! Ja siellä voivat rauhassa mekastaa ja örveltää ja nukkua krapulansa...

Reilua kyllä juu antaa toisen pitää juhlat, mutta jos itselle ei suoda samaa mahdollisuutta eli mies lähtisi lasten kanssa johonkin yökylään, niin minkä hemmetin takia ap:n pitäis suostua? Minä en ainakaan vastaavassa tilanteessa suostuisi!

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Olisko bileille mahdollisesti jotain muuta paikkaa?

Muina vuosina ovat olleet muiden kotons ja nyt kai ois sit miehen vuoro pitää ne...

Siis et ole tosissasi..Tämä pikkujoulu mistä itket,tapahtuu hmm n kerran 3-5vuodessa?Jos kerran ensimmäistä kertaa pikkujoulut teillä..

EI elämä, mieti millainen puoliso sä olet!
Jos kerran tosta mäkätät,ja varmasti pienemmästäkin niin sun miehes lähtee koht pois!Parempi niin!

Alkuperäinen kirjoittaja meillä aivan toisin!:
mikä hemmetin suhde tuo on että sinun pitää lähteä jotta mies saa pikkujoulut järjestää?? Kun kerran mies ei lähde että sinä saisit järjestää tyttöjen illan. Jos ei teillä ton vertaa kunnioiteta toisia niin mitä helvettiä sitä yhdessä ollaan? Molemmilla kuuluu ja SAA olla omat menot, kumminkin puolisoa kunnioittaen.

Meillä mies pitää kerta vuoteen saunaillan miesporukalle ja minä väistyn silloin lasten kanssa taka-alalle, ja mies väistyy myös kerran vuodessa kun minä pidän tyttöjen saunaillan.
Ei meillä ole kuin kerran vuodessa omat juhlat. Ja kerran vuodessa yhteiset, tänä vuonna 20v naimisissa joulukuussa!

Kyllä sun selkä YHDEN YÖN kestää huonolla patjalla, ja jos tosiaan ei kestä niin mene hotelliin. Ei ne paljoa maksa yhdeltä yöltä. Miksi pitää kaikki tehdä niin vaikean kautta ja vinkua pienestäkin.

Ja jos kerran haluat pitää tyttöjen illan mutta kumminkaan sulla ei ole ketään muuta kuin äitisi jonka luo voit mennä. Missä ne muut tytöt on?
Kyllä jollekin tyttöystävälle pääsee yöksi, olisihan se lapsillekin kokemus olla äidin kanssa kavereilla yötä. Tai kummitädillä.

Jos et anna miehesi elää, koputat selkään koko ajan, niin kohta se koputtaa sun selkään ainaisesta valituksesta!

Elä ja anna toistenkin elää! Et kuole yhteen iltaan ja yhteen pikkujoulusiivoukseen. Ne on vaan kerran vuodessa! Relax!

Mä olen kanssasi niiiiin samaa mieltä!

miksi ap:n pitäisi aina suostua poljettavaksi?
ei kuulosta yhtään hyvältä tuo mitä tässä ap kertonut.
sekin olisi hyvä jos saisitte lapset hoitoon ja molemmat kutsuis omat ystävänsä kylään. äijät sais höpistä omiaan ja muijat omiaan.

miksi ap:n pitäisi aina suostua poljettavaksi?
ei kuulosta yhtään hyvältä tuo mitä tässä ap kertonut.
sekin olisi hyvä jos saisitte lapset hoitoon ja molemmat kutsuis omat ystävänsä kylään. äijät sais höpistä omiaan ja muijat omiaan.

Mä kans ihmettelen kun kaikki käy ap:n kimppuun. Mun mielestä törkeetä mieheltä vaatia tollasta, kun itse ei ole valmis samaan!

Meillä mies pitää pikkujoulu/tuparit työkavereilleen ja minä kyllä ilomielin poistun paikalta!! En ensinnäkään nyt raskaana ollessani (+kolmen lapsen kaa) jaksais kattoo sitä juopottelua ja luultavasti jos oisin kotona, niin se menis siihen, että oisin vähä niinku "tarjoilijana". Kun me lähetään mummolaan, mies hoitaa tarjoilupuolen ihan ite, samoin siivouksen seuraavana päivänä ;) ei huono diili...

Ja meillä mies kyllä lähtee myös pois jos haluan pitää pippaloita ilmean miestä ja lapsia!!

Alkuperäinen kirjoittaja voi viddu mikä ämmä:

Muina vuosina ovat olleet muiden kotons ja nyt kai ois sit miehen vuoro pitää ne...

Siis et ole tosissasi..Tämä pikkujoulu mistä itket,tapahtuu hmm n kerran 3-5vuodessa?Jos kerran ensimmäistä kertaa pikkujoulut teillä..

Jos kerran tosta mäkätät,ja varmasti pienemmästäkin niin sun miehes lähtee koht pois!Parempi niin!

Eli sinä kuulut niihin kuuliaisiin vaimoihin, jotka antavat miehensä talloa itseään miten tahtovat. Miksi ap:n pitäisi lähteä pois kotoaan miehen takia, joka ei sitten ap:n hyväksi suostu tekemään samaa? Mikä hel...tin oikeus miehillä on aina mennä oman päänsä mukaan ja naisten pitäisi nököttää kiltisti lasten kanssa kotona? Jos homma toimisi tasapuolisesti, asiassa tuskin olisi ap:n osaltakaan mitään ongelmaa!

Alkuperäinen kirjoittaja meillä aivan toisin!:

Peesi. Ja lisäys: vie lapset mummolaan ja jaa sinakin pikkujouluihin.
Toki ymmarran sun miehenkin kanttia tossa ettei halua sua mukaan pippaloihin, jos olet valittaja ja ilonpilaaja, ala itke yhdesta pikkujoulusta. :( niin miehesi tuntee etta valitat kaikesta ja et anna elaa. mieti ennen kuin toimit. Tsemii!

^mirja^

no just. ei sen puolison matoksi tarvi alkaa ettei se lähtis pois.

olis eri asia jos ap sanois ettei suostuis tohon mutta sais itsekkin mennä mutta ap:han juuri sanoi etei saa mennä itse koska mies ei suostu lapsien aknssa mumulaan tai kaverilleen ja mut ajat se viettää bändisä kanssa ,joten onko toi reilua? elää sinkku elämää perheellinen mies

Alkuperäinen kirjoittaja just:

Eli sinä kuulut niihin kuuliaisiin vaimoihin, jotka antavat miehensä talloa itseään miten tahtovat. Miksi ap:n pitäisi lähteä pois kotoaan miehen takia, joka ei sitten ap:n hyväksi suostu tekemään samaa? Mikä hel...tin oikeus miehillä on aina mennä oman päänsä mukaan ja naisten pitäisi nököttää kiltisti lasten kanssa kotona? Jos homma toimisi tasapuolisesti, asiassa tuskin olisi ap:n osaltakaan mitään ongelmaa!

en tod.kuulu. meillä pidetään yhteisiä saunailtoja ja pikkujouluja sekä jos joku erikseen pidettävä illanistujainen niin toinen väistyy KYSELEMÄTTÄ! Ja se kuka pitää juhlat siivoaa myös jäljet. Tunnun olevan täydellinen nainen täydellisessä perheessä kun en valita eikä mies valita,, yhteisiä juhlia. Ei riitoja yms..

Mun ei tarvitse mäkättää, mun mies kuuntelee ! =) Hyvää päivää vaan kaikille! Mene aapee peilin eteen ja sen jälkeen miehesi eteen ja kerro miltä susta tuntuu ja mikä olis sinun mielipide. Älä lähde sillä asenteella liikkeelle että mies pitää juhlat ja mä en saa VAAN PUHU! nätisti, kunnioittaen, riitelemättä.
jos mies on oikeesti sinun puolisosi, kyllä antaa sinullekin tilaa liikkua!

No yksinkertasta .... sanot miehelle että toki tehään niin heti kun oot ensin muksujen kanssa ite muualla yhen yön ;) ja et tingi siitä pätkääkään B) ja mitä siihen tulee niin ymmärrän hyvin että miehes haluaa bilettää sitten ihan keskenään kavereidensa kanssa jos muiltakaan ei puolisoita mukaan tule =) mulla ollu yks semmonen kaveri jonka mies tuli aina mukaan esim. tyttöjen risteilylle :whistle: sinänsä ei haitannu kun siihen tottu että se oli mukana mut empä usko sillä olleen juurikaan kiva reissu :laugh: :laugh:

no just. ei sen puolison matoksi tarvi alkaa ettei se lähtis pois.

olis eri asia jos ap sanois ettei suostuis tohon mutta sais itsekkin mennä mutta ap:han juuri sanoi etei saa mennä itse koska mies ei suostu lapsien aknssa mumulaan tai kaverilleen ja mut ajat se viettää bändisä kanssa ,joten onko toi reilua? elää sinkku elämää perheellinen mies

VITTU EROAA SITTEN!! =) JOS KERRAN HOMMA EI TOIMI JA KAKSPLUSSAN MAMMAT HAKEE TÄÄLTÄ APUA, JA UNOHTAA SEN OMAN PARISUHTEEN! KANNATTAIS OTTAA MIESTÄ RIVELEISTÄ JA PUHUA!!!

Alkuperäinen kirjoittaja minäminä:
Alkuperäinen kirjoittaja just:

en tod.kuulu. meillä pidetään yhteisiä saunailtoja ja pikkujouluja sekä jos joku erikseen pidettävä illanistujainen niin toinen väistyy KYSELEMÄTTÄ! Ja se kuka pitää juhlat siivoaa myös jäljet. Tunnun olevan täydellinen nainen täydellisessä perheessä kun en valita eikä mies valita,, yhteisiä juhlia. Ei riitoja yms..

Mun ei tarvitse mäkättää, mun mies kuuntelee ! =) Hyvää päivää vaan kaikille! Mene aapee peilin eteen ja sen jälkeen miehesi eteen ja kerro miltä susta tuntuu ja mikä olis sinun mielipide. Älä lähde sillä asenteella liikkeelle että mies pitää juhlat ja mä en saa VAAN PUHU! nätisti, kunnioittaen, riitelemättä.
jos mies on oikeesti sinun puolisosi, kyllä antaa sinullekin tilaa liikkua!

Olet täysin oikeassa. Täällä on kahdenlaisia naisia näköjään: sellaisia jotka antavat miestensä pompottaa hulluna ja epäoikeudenmukaisesti taikka sitten sellaisia naisia jotka eivät tiedä mitä joustaminen on.

Yhteistyössä