Onko Rieputarallaa ihan murtunut =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eihh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mii";23363412]Täh? Oikeesti? Onko linkkiä asiaan tai jotain muuta infoa? :/ Miksi sitten valehdella, jos samaan aikaan pystyttää uutta kokoonpanoa? :O[/QUOTE]

Siitä ei kai ole vielä mitään virallista tietoa, mutta mun kaverin kaveri (joo, kuulostaa epäluotettavammalta kuin oikeasti on) sai pestin hänen bändistään. Eikä nyt siis puhuta Elonkerjuusta.

TÄMÄN takia mulla on koko tapauksesta älyttömän paska fiilis, itse lopettamispäätös ei niin hirveästi yllätä.

Siitä ei kai ole vielä mitään virallista tietoa, mutta mun kaverin kaveri (joo, kuulostaa epäluotettavammalta kuin oikeasti on) sai pestin hänen bändistään. Eikä nyt siis puhuta Elonkerjuusta.

TÄMÄN takia mulla on koko tapauksesta älyttömän paska fiilis, itse lopettamispäätös ei niin hirveästi yllätä.

Anteeks, mutta kai on lupa lopettaa koko homma kyseisen bändinsä kanssa, jos on sellainen olo, että "tähän touhuun mun takki on tyhjä" niinkuin Lauri itse sanoo.

Taitaa olla kuiten ihan eri asia jatkaa bänditouhuja uudella kokoonpanolla ja uudella meiningillä?

Suotakoon tuo hänelle.

Ei vois vähempää kiinnostaa kyseinen bändi, mutta todella törkeetä toimintaa kyllä ilmottaa sähköpostilla muille bändin jäsenille, että bändi lopettaa. Jopa Nightwishin kirje oli parempi.

[QUOTE="Liibalaaba";23364107]Oliko tää nyt Rieputarallaa se asia, josta meuhkasit jokin aika sitten, että tiedät jotain, mitä me muut emme tiedä? :D:D:D[/QUOTE]

Joo tää se on :laugh: Rieputirallaa on siis melkein itsekin julkkis, kun tiesi tämän niin SUUREN uutisen jo paljon ennen meitä muita :xmas: Ei jumalauta, jotain hyvää tässäkin päivässä :D :D

[QUOTE="haha";23364696]Joo tää se on :laugh: Rieputirallaa on siis melkein itsekin julkkis, kun tiesi tämän niin SUUREN uutisen jo paljon ennen meitä muita :xmas: Ei jumalauta, jotain hyvää tässäkin päivässä :D :D[/QUOTE]

Pikkaisen idiootti saatat olla, kun et lukemaasi tuon vertaa ymmärrä. Tämä ei ole se asia.

Alkuperäinen kirjoittaja Entäs;23363265:
tää Sörhiksen palstabestis Scarlet, joka otti jo kierroksia heti aamutuimaan... Buahahahaaaaaa..

Ei sitten tullut mieleen se, että mä reagoin siihen mun haukkumiseen enkä siihen itte uutiseen.

Mun lempibändi on edelleen Queen. Elonkerjuu tulee ehkä sijalla 4 mun suosikeissa, että mieti sitä jos osaat. Ja vaikka Elonkerjuu olis sijalla yksi, niin ei mun elämä siihen loppuusi. Kyllähän tämä harmittaa, mutta elämä jatkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23364110:
mä ainakin olen ihan murtunut. voihan se olla että tähkä silti palaa joskus uudestaan keikkalavoille, jos on vaan kyllästynyt orkesteriinsa ja haluaa uuden

No siis palaahan se. Varmasti vaan aika pian. Mut se ei ole ollenkaan sama. Mä en ole koskaan fanittanut Lauri Tähkää sinänsä, vaan nimen omaan LTEK:ta kokonaisuutena. Ja sitä ei enää ole, vaikka missä muussa kokoonpanossa jatkaisivat.

Itse asiassa enemmän kuin Laurin uutta tuotantoa odotan ja toivon, että Simo lähtee sooloilemaan. Sillä on mielettömän hyvä ääni.

[QUOTE="vieras";23366574]Ai eikö... mä luulin..[/QUOTE]

Sikäli siis turha linkitellä tähän ketjuun. Hauska parodia sinänsä, mutta en pidä siitä ilkeästä sävystä, joka tuohon tässä yhteydessä tulee.