onko samsungin pyykinpesukone hyvä?

[QUOTE="Mimi";27802919]Gigantin myyjä sanoi, että Samsung pesukone on top 10 niin 3.tena. Mulla itellä Samsungin pesukone, kestäny 7 v. Koputtaa puuta :D[/QUOTE]
Mulla 5vuotta ja aivan loistava

[QUOTE="Mimi";27802919]Gigantin myyjä sanoi, että Samsung pesukone on top 10 niin 3.tena. Mulla itellä Samsungin pesukone, kestäny 7 v. Koputtaa puuta :D[/QUOTE]

Ole järkevä kuluttaja ja ota asioista selvää.

Me jouduttiin vajaa vuosi sitten ostamaan uusi pesukone. Expertin myyjä (ainut liike mistä sai palvelua!!) ei suositellut Samsungia. Oli sitä mieltä, että joku muu kone kestäisi paremmin lapsiperheen jatkuvaa pyykinpesua jne. Maksettiin sitten vähän enemmän ja saatiin 8kilon Hoover -merkkinen pesukone.

meillä nyt toinen AEG, ollut nyt reilut 4 v. ensimmäinen edelleen mummin käytössä, vuodesta 2002. Niin ja tää toinen ostettiin samalla kun muutettiin, muuten varmaan ensimmäistä vielä käytettäis.

Me ostimme Samsungin pesukoneen marraskuun 2012 lopussa. Tähän asti olen ollut siihen todella tyytyväinen. Hiljainen, tehokas, monipuoliset pesuohjelmat, hyvä linkoustulos jne. Tykkään tästä enemmän kuin aiemmasta Mielestä, jonka piti olla todella hyvä kone myyjän mukaan.

[QUOTE="vieras";27802962]Me jouduttiin vajaa vuosi sitten ostamaan uusi pesukone. Expertin myyjä (ainut liike mistä sai palvelua!!) ei suositellut Samsungia. Oli sitä mieltä, että joku muu kone kestäisi paremmin lapsiperheen jatkuvaa pyykinpesua jne. Maksettiin sitten vähän enemmän ja saatiin 8kilon Hoover -merkkinen pesukone.[/QUOTE]

Meille sanoi Expertin myyjä että Samsung olisi hyvä ja ettei Hooveria kehtaa myydä vaki asiakkaalle. Vielä ei ole ostettu uutta, vaikea valinta.

Samsung, Electrolux, LG, Whirpool jne ovat kaikki samaa sarjaa. Edullisia, mukamas moderneja kyllä, mutta kunnon kovassa käytössä hajoavat liian nopeasti. Jos haluat laatua, niin suosittelen merkkejä Miele, Bosch, tai AEG.

Ensin hajosi wirpooli 7 vuotiaana, ostin keskiviikkona kaupasta samsungin 449e tarjouskoneen torstai iltana soitin huoltoon että kone ei käynnisty ja vielä odotellaan korjaajaa pyykkivuoren kasvaessa. kovin kiva ei ole kokemus kahden koneelllisen jälkeen

Meillä ison perheen pyykkäyksessä Samsung kesti vain vähän yli kaksi vuotta. Sitten olikin niin hajalla, ettei edes kannattanut korjata. Samsungissa olin kuitenkin tyytyväinen monipuolisiin ohjelmiin ja hyvään huuhteluun.

Nyt meillä on LG ja en tykkää sen ohjelmista.

Pilipaleja nämä market rihkamat samsungit, lgeet, hooverit! On vain yksi joka kestää ja se on merkiltään Asko, malli w6567w, se kestää ainakin 20 vuotta kovaakin käyttöä ja on Mieleäkin paremmin tehty, hinta noin 900€. Kaikki toiminnotkin ovat siinä huippua.

jos sais pesukarhun takais niin laakeroisin sen . jos tarvii pestä farkut niin menee VIIKKO linko tunnisttaa epätasapainon VITTUTTAA-.
poistopumppu uusittu takuuseen ja ohjelmakortti . EI IKINÄ: nytkenkin odotan akan työhuosuja pesusta jo 3 tuntia ja alkaa jo kalja nosta päähän:)

[QUOTE="vieras";28200650]Eikös soo puhelin?[/QUOTE]

Niin ei ole koiraa karvoihin katsomista. Mutta kun ostaa ja testaa niin tietää. Samsung jääkaappi on todella laadukas ja hyvä!:)

[QUOTE="vieras";27802962]Me jouduttiin vajaa vuosi sitten ostamaan uusi pesukone. Expertin myyjä (ainut liike mistä sai palvelua!!) ei suositellut Samsungia. Oli sitä mieltä, että joku muu kone kestäisi paremmin lapsiperheen jatkuvaa pyykinpesua jne. Maksettiin sitten vähän enemmän ja saatiin 8kilon Hoover -merkkinen pesukone.[/QUOTE]

nonnyt kylläkin expertissä ninmeenomaan samppaa suositteli, vrat plus ecobubble. 499 kun vie vanhan koneen.

Alkuperäinen kirjoittaja kestää;30676666:
Whirpool ollut nyt 20 vuotta, ei mitään vikaa. Jaa, no kerran se hihna katkesi, uusi maksoi 10 euroa ja oli helppo vaihtaa itse.

Whirpool on markkinoiden paskimpia pesukonemerkkejä.

Miele on parhaita.

Me ostimme samsungin 9kg:n pyykkikoneen huhtikuussa. HUONOIN pyykkikone ikinä. En enää ikinä osta Samsungin pyykkikonetta, saatika kuivuria. Kuivurikin on huonoin ikinä.
Pyykkikone "syö" sukkia ja muutaman pesukerran jälkeen ne löytyvät poistupumpun siipipyörien välistä.
Kuivausrummun nukkasihdit eivät toimi ja kuivurin kennosto jatkuvasti täynnä nukkaa, joka johtaa lopulta koneen rikkoontumiseen, jollei halua purkaa konetta osiin joka kymmenennen rummullisen jälkeen, jotta pääsee putsaamaan kennostot...
Pakko kärsiä huonosta ostopäätöksestä, kun ei ole varaa uusiinkaan :(
EI ENÄÄ IKINÄ SAMSUNGIA.

Meillä 12kg Samsungi ostettu 2013, kerran korjattu 2 v ikäisenä ja taas samavika, ei tehty lapsiperheille, älkää ostako. Piirikortteja menee kuin voita leivälle.

Yhteistyössä